Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request Lil Magnus


Magnus.

Recommended Posts

STEAM_0:1:507562301

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:507562301

Hvorfor skal du unbannes:

Fordi jeg ikke tænkte over Straffen i det jeg gjorde. Jeg tænkte ikke mig helt om da jeg gjorde det.Og fordi jeg elsker at spille inde på Stavox. Jeg vil love jeg ikke gør det igen hvis jeg kommer ind på serveren igen. Men jeg er ked af det jeg gjorde. Jeg troede ikke det var infoleak at sende en video hvor er person var i, i en pm til ´´Personen``. Jeg gør det aldrig igen. Jeg vil ikke gøre noget dumt hvis jeg kommer på Stavox igen.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har opført dig ret dumt på det seneste jo. Du spiller ikke på serveren, bare går rundt og leder efter ting du kan lave en case på. Jeg synes snart jeg har sagt det til dig tilstrækkeligt med gange, men du forstår det ikke. Vores staff kan ikke lide dig, fordi du laver cases med ALT du kan, og ingen af dem giver nogen mening. Det holder et par timer, når jeg siger til dig, at du skal tage dig sammen, og så er du tilbage med CaseRP. Hvorfor er det lige du tror, at du fortjener en chance her?

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser og få unban i morgen d 21/12/19

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 28/12/19 , og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.