Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøning- Kennet Jensen


Kennet Jensen

Recommended Posts

Ingame navn: Kennet Jensen
SteamID: STEAM_0:0:55432257
IRL Navn: Mikkel
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på 2 andre Gmod servere hvor ejeren af serveren synes Jeg var god til det jeg gjorde måske skulle jeg øve mig lidt mere på de commands og det har jeg så gjordt men ellers synes de at jeg klarede det meget godt.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg altid er rar mod folk men når der skal skures pissen på kan jeg godt blive alvorlig men kun ved nødvendighed jeg har det også rigtig rart at spille på stavox og betragter alle dem som jeg spiller med gode venner ingame. Jeg ønsker også at hjælpe med at udvikle stavox community alt hvad jeg kan. Jeg er 16 år er glad og imødekommende. og jeg elsker at spille på jeres servere og gøre folk glade og have det hyggeligt med andre.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja altså jeg kan de fleste commands men jeg ved ihvertfald hvilke der skal bruge på en server som jeres ;)

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker og skriver flyende dansk og da jeg snakker meget ingame med andre folk så vil de kunne forstå mig ret hver gang

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har tid hele dagen i weekenderne men hvis vi snakker i hverdagene så kan jeg først komme på klokken 15:30 til klokken 23:00 og selfølgelig vil jeg gøre alt på at komme på tidligere.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er 16 år meget glad og vil gøre med alt glæde gøre både mods og Rp spillere glade og jeg elsker at spille på jeres server og håber på at den kan blive størrer og meget populær hvor en masse andre nye spillere kan prøve jeres fede Rp servere 

MVH
Mikkel-
Kennet Jensen 
Fortsat god dag ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Head Penetration ezskinz.org said:

Ingame navn: Kennet Jensen
SteamID: STEAM_0:0:55432257
IRL Navn: Mikkel
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på 2 andre Gmod servere hvor ejeren af serveren synes Jeg var god til det jeg gjorde måske skulle jeg øve mig lidt mere på de commands og det har jeg så gjordt men ellers synes de at jeg klarede det meget godt.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg altid er rar mod folk men når der skal skures pissen på kan jeg godt blive alvorlig men kun ved nødvendighed jeg har det også rigtig rart at spille på stavox og betragter alle dem som jeg spiller med gode venner ingame. Jeg ønsker også at hjælpe med at udvikle stavox community alt hvad jeg kan. Jeg er 16 år er glad og imødekommende. og jeg elsker at spille på jeres servere og gøre folk glade og have det hyggeligt med andre.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja altså jeg kan de fleste commands men jeg ved ihvertfald hvilke der skal bruge på en server som jeres ;)

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker og skriver flyende dansk og da jeg snakker meget ingame med andre folk så vil de kunne forstå mig ret hver gang

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har tid hele dagen i weekenderne men hvis vi snakker i hverdagene så kan jeg først komme på klokken 15:30 til klokken 23:00 og selfølgelig vil jeg gøre alt på at komme på tidligere.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er 16 år meget glad og vil gøre med alt glæde gøre både mods og Rp spillere glade og jeg elsker at spille på jeres server og håber på at den kan blive størrer og meget populær hvor en masse andre nye spillere kan prøve jeres fede Rp servere 

MVH
Mikkel-
Kennet Jensen 
Fortsat god dag ;)

+REP

Super god til RP og venlig

Link til kommentar
Del på andre sites

- Neutral rep

Du virker meget flink ingame har ikke rigtig snakket med dig.
Din ansøgning er meget kort og de server du så har været admin på du burde skrive hvilke osv.

 

- Juel

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

Han har rdmet mig MANGE GANGE! mest når admin ikke er inde! 

Han har også kørt mig ned 3 gange da jeg stod på p pladsen! Det fede svin, Jeg leaver hvis han bliver admin/mod!

Syntes han stinker! og især af lort!

 

kh PapaGed

 

xDxDKappaxDxD 

Mener ikke et ord skulle bare lige gører kennet bange xD

Super Dejlige dreng elsker ham gør ham til mod! <3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Williams assistent 2,02 said:

-Rep

Han har rdmet mig MANGE GANGE! mest når admin ikke er inde! 

Han har også kørt mig ned 3 gange da jeg stod på p pladsen! Det fede svin, Jeg leaver hvis han bliver admin/mod!

Syntes han stinker! og især af lort!!

 

 

kh PapaGed

 

Hør mate sådan noget kunne jeg aldrig finde på ikke på sådan en Rp server især ikke på Stavox.

 

Stavox er en Rp server jeg kun vil spille på da jeg føler at det er et sted jeg føler mig tryk og da jeg har mange venner som spiller inde på Stavox.

 

Hvis du synes at jeg ikke skal være mod/admin så må du jo bare synes om det da jeg ikke selv vælger om jeg bliver Mod og det noget de folk som har været på Staff teamet i rigtige længe og da jeg kun har lavet en ansøgning i håbet om at komme med de rare mennesker på Staff og hjælpe de folk som spiller på Stavox.

 

// Kennet Jensen

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutes ago, Williams assistent 2,02 said:

-Rep

Han har rdmet mig MANGE GANGE! mest når admin ikke er inde! 

Han har også kørt mig ned 3 gange da jeg stod på p pladsen! Det fede svin, Jeg leaver hvis han bliver admin/mod!

Syntes han stinker! og især af lort!

 

kh PapaGed

 

xDxDKappaxDxD 

Mener ikke et ord skulle bare lige gører kennet bange xD

Super Dejlige dreng elsker ham gør ham til mod! <3

 

HAHA xD

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Williams assistent 2,02 said:

Juel min søde ven <3 husk at kigge lidt længere oppe så kan du se min grund! <3

 

 

Min fejl :)

Juel

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.