Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


Black Benji

Recommended Posts

SteamID:STEAM_0:1:167893817

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil meget gerne unbannes fordi jeg synes jeres server er Mega god og vil virkelig gerne spiller på den igen og dummede mig virkelig meget med at bryde NLR og vil også gerne unbannes fordi jeg er et godt menneske og har indset det er dumt og vil virkelig gerne spille på jeres server igen fordi det var dumt det jeg gjorde med at bryde NLR og blive bannet på prøve-unban så vil virkelig gerne have unban fra jeres mega gode server og vil bruge tid der inde og tage mig sammen og lade vær' med at bryde NLR igen og snakke grimt og alt det man skal på jeres server så derfor vil jeg virkelig gerne unbannes der inde fra. 🙂  😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Når man kigger på den nyeste del af din straffehistorik ser det ikke for heldigt ud:

HyVDGvf.png

Lidt over en time efter du blev unbanned tilbage i Juni formåede du at få permban. Det fik du så unban for i slutningen af november på betingelse af ingen straffe i en periode. Det nåede du at holde i lidt over fire timer. Med over 1300 timer på serveren, forventer vi en bedre adfærd fra dig. Den har du ikke levet op til, og derfor kan du ikke få unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.