Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning Jacob VSTGN


Jacob Lee

Recommended Posts

Ingame navn: Jacob VSTGN
SteamID: STEAM_0:0:108964051 
IRL Navn: Jacob
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været Mod / Admin. På nogle DarkRP server
så jeg kender meget til commands og ULX.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi i skal vælge mig er fordi jeg ikke her fortiden har et fritids job endnu så jeg kan være på stort set hele sommerferien. Jeg har meget kendskab til ULX, og hvor lang tid man fx skal have jail for rdm. Og andre ting.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har meget kendskab til ulx da jeg jo selv har været Super-Admin på 2 servere, så ja jeg har et godt kendskab til ulx fx. !menu !Jail !jailtp !goto !bring !gag !strip. Og mange andre commands.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja, jeg kan godt skrive dansk. Jeg vil bruge min mic så ofte jeg kan da jeg ser det som den bedste løsning.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Cirka fra kl: 9:30 om morgenen. Til at jeg skal lave noget andet fx 15:00 og så er jeg på igen 16:30. 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ja, som sagt har jeg ikke et fritids job endnu så jeg har mere tid til at være på serveren og give folk det hjælp de mangler. 
Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, ShaaxyPinguin said:

Du skriver du har været admin på enkelte Garry's Mod servere.
Ville du være i stand til at uddybe det og eventuelt give os navne på disse?

Ja, det kan jeg kan ikke huske dem alle men nogle få her. "BetonRP Dansk"  "OrangeXRp English"  undskyld der jeg ikke er i stand til at kunne huske flere fordi jeg har fået ny computer så kan ikke se hvad de hedder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Ethan said:

-rep
Du opfører dig som mod, inden du overhovedt er blevet det.

 

Just now, Ethan said:

Jeg vil ikke kalde det at hjælpe, når alt du gør er at påpege andres fejl.

Jeg prøver at hjælpe dem til at fixe deres fejl på deres ansøgning så de i det mindste har en chance for at blive mod?.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Ethan said:

Ville ikke kalde din staff-ansøgning for helt skudsikker, så måske du kunne koncentrere dig om din egen, for du begynder med andres.

Jeg koncentrer mig meget på min egen ansøgning. Men der jeg også gerne vil hjælpe andre gør jeg det??

Link til kommentar
Del på andre sites

Som skrevet før, så vil jeg ikke kalde det at hjælpe, når alt du gør, er at påpege deres fejl.
Jeg fortalte dig min grund til at du har fået -rep.
Udover det skrev jeg også, at du opfører dig som mod, inden du overhovedt er blevet det. Hvis du virkelig ville hjælpe, så skriv en pm til dem, så de kan fikse deres fejl, i stedet for at du gør alle andre opmærksomme på deres evt. fejl.
Du hjælper ikke ved at kommandere folk til at gøre ting, som skrevet før, er du jo ikke mod.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Ethan said:

Som skrevet før, så vil jeg ikke kalde det at hjælpe, når alt du gør, er at påpege deres fejl.
Jeg fortalte dig min grund til at du har fået -rep.
Udover det skrev jeg også, at du opfører dig som mod, inden du overhovedt er blevet det. Hvis du virkelig ville hjælpe, så skriv en pm til dem, så de kan fikse deres fejl, i stedet for at du gør alle andre opmærksomme på deres evt. fejl.
Du hjælper ikke ved at kommandere folk til at gøre ting, som skrevet før, er du jo ikke mod.

Prøv at høre her, som sagt! "Prøver jeg at hjælpe folk med at fixe deres fejl" fx. "Staff Ansøgning" har jeg så ikke lov til at skrive fix din ansøgning og så sender jeg et link til Staff ansøgning topic af Jimboe!

Link til kommentar
Del på andre sites

 

1 hour ago, RuN - Aksel said:

Ethan du skal ikke blande dig i om han skriver på andres ansøgninger eller ej, skriv din mening og gå vidre til den næste ansøgning.

Det gør han da også? 

Han har da skrevet sin mening, det er da bare Jacob som fortsætter diskussionen. 

 

7 hours ago, Ethan said:

-rep
Du opfører dig som mod, inden du overhovedt er blevet det.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Syntes generet at jeg har oplevet for meget bøvl med dig ingame, især i diverse cases.

 

Du skal arbejde på dit temperament, din forståelse af reglerne og dit sprog overfor andre spillere.

 

Med det sagt får du altså et -rep fra mig.

 

Dette er altsammen noget du nemt kan arbejde på, og derfor kan du også nå at få mig til at skifte mening!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.