Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning - PINK JESSI GAMER


Uncle Max

Recommended Posts

Ingame navn: PINK JESSI GAMER

 

SteamID: STEAM_0:0:37735856

 

IRL Navn: Sean Etmann

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej men noget af det.

Efter jeg har set så meget admin sag så er jeg da blevet noget breder til det.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Jeg spiller på serveren for den er god og jeg er der inde næsten hver dag jeg følger reglerne og lytter til admin's jeg har ikke brydt reglerne jeg vil nok spille som normal nogen gange men også som staff.

Jeg vil gøre det rigtige på den og dem som gøre det de ikke helt må.

Bliver de ved kommer de I jail, kick eller ban.

Jeg har set at mange køre folk ned og siger det til en admin jeg vil meget gerne hjælpe med det.

Der er nogen der ikke helt kan RP så dem jeg møder hjælper jeg hvor jeg ikke var admin eller har prøvet det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej men vil gerne lærer det.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja det kan jeg.

Ja.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være meget på i weekenden kan være på fra der jeg vil spille til 02:00.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en dreng og elsker at spille DarkRP på Gmod.

Jeg har aldrig været admin men vil gerne prøve det for det kunne jo blive noget nyt og måske kunne jeg prøve der efter på andre server se om de vil have mig som admin. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.