Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Du ve det mod angsøgnigen


Du ve det

Recommended Posts

Ingame navn: Christian4Life

SteamID:STEAM_0:0:82348468

Alder:12 snart 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:Ja jeg har vært admin på ragit mange minecraft server så ja jeg ved hvordan det 
er. Jeg har ikke prøvet det i Gmod men jeg ville gerne prøve det kunne være så fedt og ville ikke abuse
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: ja lad mig se for det føste i skal vælge mig fordi jeg var ikke på servern fra nogle dage siden men nu gamer jeg den i gen er god til rp og har ts og skype. Jeg ville ikke sige jeg er den bedste mod ever vel men ville ikke joke med anden for har prøvet det, det er sensyg ondt jeg elsker server så maget at jeg ville gøre mig aller aller bedste for at blive mod. Har set op til flere presoner som er mod dem er jeg gode venner med fx jeg er måske gode venner med Jack, VIKO, Run, Allexander, Marcus og kunne blive ved også engang kom jeg til at kalde min lære Ronaxi ....... så kan i tænke jer til rasten
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja da mange jeg kender til det jeg kan fx !bring, !goto, !return, xban, Jail O.S.V
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja og ja jeg kan snakke dansk flydende og ja jeg bruger min mic tit til ts og skype ingame og ander spil som teamfortes 2
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: all time ja som sagt alt tid jeg kan vær dag også i Weekenden på nær når jeg skal spise osv
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ja der er en ting jeg har det så kaldet ADHD det gør ikke så maget ved mig og jeg gør ikke dummer ting af det

og ja jeg har set det der kan ske ved at angsøge og jeg tænker hvis det er det og i ville accepter så er det det jeg ville slut herfra så nu må jeg vente ...........

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.