Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request fra Few Nielsen på "fiskesutter"


FK Fist

Recommended Posts

Ban Request på "fiskesutter"

Mandag den 18 - 11 - 19 blev jeg udsat for cop-bait, da jeg kørte ind igennem byen, og blev holdt ind til siden p.g.a et "rutine tjek" af en betjent (fiskekutter), så står vi lidt og diskutere hvad der er regler og hvad han må. Så siger han "Er vi færdige" jeg svare så "Ja" og tror jeg må kører videre, så kommer der en anden betjent (Frederik Råstrod) der begynder og sige jeg spytter på ham, og så siger jeg "Den bliver god for jer imorgen gutter" og så siger han "Er det en trussel!?" og jeg siger "Nej" og jeg bliver derefter skudt. Har et lille klip af det her = https://www.youtube.com/watch?v=l4BeRQn4E8A

Kontaktede en admin idag (HashMathias) og vi gav en af spillerne (Frederik Råstrod) 600 sek admin jail. Så jeg vil gerne ban requeste "fiskekutter" for at cop-baite når der ikke er nogen admins inde.

Fortsæt god morgen/dag/aften

V.H Few Nielsen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.