Hop til indhold
Stavox

Nissan Leaf har ingen traction


GNC♣

Recommended Posts

24 minutter siden, Guzern skrev:

please lad vær med at ændre det.

Det sjoveste jeg kender til er at lave baglæns barrel rolls i en nissan leaf

Jeps, især når det ikke er imod reglerne 😉 Staff kan ikke gøre noget ved de giga hop man laver (Medmindre man misbruger det bla bla bla)

 

Link til kommentar
12 timer siden, Nickolai_P skrev:

Syndes det er sødt at I i videoen siger jeg er homo, hvorfor tør i ikke og sige sådan noget til mig ingame eller lignede?

 

Hvis i var i tvivl er jeg er jeg sammen med @Tjulle, så hvordan kan jeg være homo? Eller er det fordi i ikke ved hvad en homo er?

 

- Nickolai P

12 Year

 

gay.jpg

Link til kommentar
13 timer siden, Nickolai_P skrev:

Syndes det er sødt at I i videoen siger jeg er homo, hvorfor tør i ikke og sige sådan noget til mig ingame eller lignede?

 

Hvis i var i tvivl er jeg er jeg sammen med @Tjulle, så hvordan kan jeg være homo? Eller er det fordi i ikke ved hvad en homo er?

 

- Nickolai P

12 Year

Man kan godt være bøsse og stadig gemme sig i et skab 

Link til kommentar
16 timer siden, Nickolai_P skrev:

Syndes det er sødt at I i videoen siger jeg er homo, hvorfor tør i ikke og sige sådan noget til mig ingame eller lignede?

 

Hvis i var i tvivl er jeg er jeg sammen med @Tjulle, så hvordan kan jeg være homo? Eller er det fordi i ikke ved hvad en homo er?

 

- Nickolai P

12 Year

hvis man siger det til dig ingame begynder du bare at tude til tjulle

Link til kommentar
  • 5 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.