Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban requeste


Thaysen [DK]

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:155698875

 

Hvorfor skal du unbannes: Hej jeg er blevet bannet med grunden "Troll" hvilket jeg godt ved.  Jeg vil virkelig gerne ind på serveren igen, for jeg ved jeg har dummet mig, hvilket jeg er virkelig ked af, jeg skulle aldrig have kastet rundt med den bil, men grunden til det var min ven og jeg, ville se om vi kunne finde hans bil. Men kom til og ramme nogle murer så verden rystet, vi havde spurgt næsten alle på serveren om det var okay vi trollede lidt, men vi glemte hvis nogle, vi sprugte os i OOC men der svarede folk ikke, så vi fandt først bilen og så gik vi op til villaerne. Og jeg prop surfer fordi min bil var oppe ved villaerne, så jeg skulle have en måde og komme op, men tror jeg går næste gang...  Men lige meget med det, jeg vil bare gerne ind på serveren, kan jeg måske prøve prøve-unban på 1 måned eller 2? Og hvis jeg laver lort i den der så giv mig permban igen, og så laver jeg ingen unban requeste.

 

Tak for din tid Kiwi Z.

-Franz

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Kiwi Z

Jeg kan sikre dig at jeg ikke får mit 3 permban, fordi jeg vil læse alle reglerne igen! Se de vigtig videoer fra Stavox egen youtube kanal igen. Og vil prøve og få et godt sammenhold igen til både spillerne og staff. Men jeg kan prøve og bevise det ved et 1-2 måneders prøveunban, og som jeg sagde før hvis jeg laver lort i den der så laver jeg ingen unban request, og hvis laver en så bare sig instant nej!

 

Håber jeg får en chance til Kiwi Z

-Franz

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 20/11/19, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.