Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Sprit Lone [E2 Scam]


Matti 🐐

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:420168501

Hvorfor skal du unbannes: Hej Stavox. Her I dag er jeg blevet perm-banned for at være medskyldig i noget “E2-scam”. Jeg ved godt at jeg har snakket om det med Jimboe på teamspeak, dog syntes jeg ikke jeg fik formuleret mig ordentligt. Derfor vælger at lave denne unban-request for at jeg forhåbentlig kan få formuleret mig ordentligt. Jeg håber at i vil læse min unban request i stedet for bare at afvise den fordi vi har snakket på teamspeak.

 

Dog syntes jeg ikke man kan sige jeg var medskyldig. Definitionen af medskyldig tager jeg som “En der bevidst gør noget for ofte at få noget tilbage” Dette kan man ikke sige jeg har gjort. Ja det er rigtigt at jeg lavede koden, dog var jeg ikke bevidst om hvad mine venner kunne finde på. Jeg lavede blot koden for at hygge med mine venner og selvfølig ikke misbruge den til at ødelægger. Jeg havde ingen altså som i INGEN tanker om at misbruge koden til at snyde nye spiller og havde ingen ide om at mine venner vil gøre noget så dumt. Dette kan i også se ved at jeg ikke har modtaget en eneste krone af de penge der blev taget fra spillerne. Jeg vidste faktisk ikke engang de havde gang i det før jeg så de og jeg var blevet permanent banned for “E2 scam”. Derfor syntes jeg ikke i kan kalde mig medskyldig. Jeg forstår godt hvorfor i tager dette så seriøst.

 

Jeg har været en del at Stavox i meget lang tid og er meget ked af jeres valg at banne mig. Håber i kan forstå at jeg ingen tanker havde gjort mig om hvor galt mine venner ville misbruge dette. Jeg troede godt de kendte reglerne, men det viser sig åbenbart at de ikke gjorde. Jeg synes det er enormt ærgerligt at jeg fik ban for noget som jeg egentlig ikke gjorde med vilje, dog kan jeg godt se at det var dumt at stole på de kunne reglerne og er også klar på at tage en straf for det, dog syntes jeg at perm-ban for sådanne ting er lidt hårdt da jeg jo ikke mente at gøre det med vilje. Håber som sagt i kan forstå mig.

 

//Sprit Lone

- Glæder mig til at høre fra jer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil ikke mene sagen overhovedet har noget med sprit og gøre da det er mig der har taget e2 fra ham og givet den til Benny børnelokker. Mig og Benny har ikke scammet nogen Benny har gjort det hele som en joke og han har sendt alle penge tilbage plus lidt ekstra så der ingen der har mistet noget udover os jeg har godt vidst hvad Benny lavede og prøvede ikke at stoppe ham. Men syntes ikke sprit lone skulle have været bannet da han ikke har gjort noget som helst forkert.

 

Syntes dog heller ikke mig eller benny havde fortjent permban 1 måned eller 2 ville jeg kunne forstå.

 

//Jeggesen

 

(Tilføjelse)

Da jimboe spurgte hvem der havde lavet den svarede jeg sprit lone, men sprit lone havde ingen hensigt om at jeg skulle have denne her e2, det var mest et svar jeg gav for at undgå ban. Jeg havde jo så kopieret den. Mig og benny trollede lidt som vi plejer, og jeg gav den til ham, derefter går jeg ud for at spise. Jeg kommer tilbage mens benny står og tager lidt pis på folk ved at tage deres penge og så betale dem tilbage plus mere.

 

Hilsen en trist Jeggesen der syntes Sprit lone fortjener unban ;/

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Jeggesen skrev:

Vil ikke mene sagen overhovedet har noget med sprit og gøre da det er mig der har taget e2 fra ham og givet den til Benny børnelokker. Mig og Benny har ikke scammet nogen Benny har gjort det hele som en joke og han har sendt alle penge tilbage plus lidt ekstra så der ingen der har mistet noget udover os jeg har godt vidst hvad Benny lavede og prøvede ikke at stoppe ham. Men syntes ikke sprit lone skulle have været bannet da han ikke har gjort noget som helst forkert.

 

Syntes dog heller ikke mig eller benny havde fortjent permban 1 måned eller 2 ville jeg kunne forstå.

 

Da jimboe spurgte hvem der havde lavet den svarede jeg sprit lone, men sprit lone havde ingen hensigt om at jeg skulle have denne her e2, det var mest et svar jeg gav for at undgå ban. Jeg havde jo så kopieret den. Mig og benny trollede lidt som vi plejer, og jeg gav den til ham, derefter går jeg ud for at spise. Jeg kommer tilbage mens benny står og tager lidt pis på folk ved at tage deres penge og så betale dem tilbage plus mere.

 

Hilsen en trist Jeggesen der syntes Sprit lone fortjener unban ;/

 

Nu skriver du to gange, at han ikke ville give jer E2en. Det er jo ikke tilfældet. Han gav den til jer. Bevidst. 

 

Og for lige at følge op på dit eget ban. Når du selv synes 1-2 måneder giver mening, giver perm jo også mening. At du synes et ban overhovedet er i orden, erkender du, at et ban er fair - og vi bestemmer sjovt nok længden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke om jeg må poste det her, men nu gør jeg det aligevel, ellers må en eller anden staff skjule det...

Har allerede sendt videoen til Dynn, men virker ikke til den er set.

 

OBS: Det er blot bare en forklaring fra Jeggesens perspektiv, det skal siges jeg har KUN hørt hvordan Sprit Lone og Jeggesen, hvordan de faktisk har opfattet situationen, og prøver self. blot at hjælpe en ven 🙂

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Nu ved jeg ikke om jeg må poste det her, men nu gør jeg det aligevel, ellers må en eller anden staff skjule det...

Har allerede sendt videoen til Dynn, men virker ikke til den er set.

 

 

Lige for at klargøre et par ting i videoen der. Der blev ikke sagt, at de var for dumme til at lave den, men de havde vist selv enten hintet at de ikke havde lavet den, eller på anden vis fået den af en anden person, som var grunden til at der blev spurgt om det. Vi var bekendte med, at Sprit lone var i besiddelse af den før Jaggesen selv indrømte det.

Jeg mener bestemt ikke jeg har misforstået hvordan den har skiftet hænder, men I har selv koordineret jeres historie så dårligt, at I modsiger hinanden - eller hvad årsagen nu er.

I teamspeak-samtalen blev der først sagt, at sprit lone blot havde givet dupe/e2 adgang, og I så havde taget den uden at han vidste det. I var ikke engang tilføjet til dørene, men kunne alligevel komme ind af whatever årsag, og havde så taget den. Senere siger Sprit lone så, at han havde forsøgt den på jer, og I havde fået den derfra.

Når I giver modstridende informationer som det, er det svært at tro på noget som helst I siger, da det blot virker som om I prøver at redde jeres egen røv. I stedet for faktisk at lægge kortene på bordet.

Af den årsag, så jeg ikke grund til at lytte endnu en gang på hvad I havde at sige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er helt fint, Dynn. Det her er dit levebrød, og jeg kan da godt forstå, at du er er varsom med det.

Jeg tænker ikke, at vi kan gøre mere, dog vil jeg sige, at det var utrolig rart, at spille på Stavox, og jeg virkelig har fået nogle gode timer ud af det.

Jeg ser frem til den dag, hvor et unban er realistisk.

 

Håber I kommer til at tænke på mig.

God vind fremover.

 

// Sprit Lone

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.