Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning :) - Lavet Af Ingame navn Martin Madsen / Lasse


Martin Madsen UranHjort

Recommended Posts

Ingame navn: Martin Madsen   

 

SteamID: STEAM_0:1:93993501

 

IRL Navn: Lasse

 

Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har kørt rigtig mange serverer selv blandt andet garrys mod dark rp og minecraft server og været admin og med-ejer på mange andre serverer i spilverdnen

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Fordi jeg er en posetiv og moden type som elsker at hjælpe folk med problemer og hygge mig i rp og vis jeg hygger mig og der kommer en case så vil jeg komme så hurtig så muligt. Jeg er også meget lære nem når det gælder commands og alt andet. Har også en rigtig god kontakt vil jeg sige med folk fra serveren. Vis jeg nu står i en case hvor der er en der har failrp'et og den der har meldt ham mener det og ham der er meldt er uenig så vil jeg aller først kigge console og diverse andre ting i gennem og finde ud af hvem det var der har failrp'et eller spildt admins til  som i øvrigt og jo er Imod reglerne også den part der så har gjordt det ene eller det andet vil jeg så jaile eller banne efter hvor groft det er.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej men som sagt er jeg jo meget lære nem og elsker at lære alt muligt og vil selvføgelig sætte mig ind i alt på server til punkt og prikke og gøre alt hvad der står i min magt til at få jailed og banned de failrp'er der er en gang imellem.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:Jeg kan snakke og  skrive flydene dansk og har en Ok mic til det her brug vil jeg sige, den kan også sagtens bruges det er den jeg bruger her inde når jeg spiller RP.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har endelig mulighed alle dagen undtagen vær anden weekend og vær ondsdag fordi jeg skal over til min far der.

 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er jo som sagt en posetiv og moden dreng på 13 år der har været med til rigtig mange server protjekter osv og har også selv som sagt været igang med en garrys mod server som var rp men den er dsv lukket ned. Men så de minecraft serverer jeg har kørt har gået rigtig godt indtil jeg ikke rigtig gad mere og bare havde lyst til noget andet og så lukkede jeg den og ja det var selvføgelig lidt trist men sådan er det jo :( men du er jeg glad igen og er 100 % klar på en garrys mod server der er åben 24/7 og som jeg kan være admin på og hygge på samtidig imens jeg hjælper players og med de serverer jeg har kørt har jeg også fået rigtig meget erfaring med administration af serverer og er altid klar med en hjælpende hånd. :)

 

Lavet af Martin Madsen / Lasse 

:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.