Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban request


CracK!ng :D

Recommended Posts

In-game navn: James Cammeron
SteamID: STEAM_0:1:29811488
Ban Reason: "Banme"
Hvem har banned dig?: (Kan ikke huske)
Hvorfor skal du unbannes?: Fordi at jeg ikke mener det er den rigtige grund til at man skal PERM bannes fra stavox
jeg vil ikke lyve og sige jeg intet har gjordt fordi det har jeg for det har jeg
jeg rdmmede "Sharkbait" og "Froxer" eller noget i den stil som vi tidligere havde haft en konflikt med
jeg mener at forid at jeg rdmmede 2 personer så fortjener jeg en mindre straf end permban
Mvm James
In-game navn: James Cammeron
SteamID: STEAM_0:1:29811488
Ban Reason: "Banme"
Hvem har banned dig?: (Kan ikke huske)
Hvorfor skal du unbannes?: Fordi at jeg ikke mener det er den rigtige grund til at man skal PERM bannes fra stavox
jeg vil ikke lyve og sige jeg intet har gjordt fordi det har jeg for det har jeg
jeg rdmmede "Sharkbait" og "Froxer" eller noget i den stil som vi tidligere havde haft en konflikt med
jeg mener at forid at jeg rdmmede 2 personer så fortjener jeg en mindre straf end permban
Mvm James
Link til kommentar
Del på andre sites

Well gg 

DyNATO det var ikke det jeg sagde..

Jeg sagde at hvis at du ville banne mig så gad jeg ikke den der lange snak om hvad der nu skulle ske derfor bad jeg hvem det nu var om bare at skippe snakken og komme til sagen dette resulterede så i et permban med grunde "BanME"

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette kan være fejlkommunikation mellem dig og Dynato. Dog ser jeg intet forkert i du får ban, men straffen kunne blive nedsat en smule.

Dette er dog stadigvæk op til @DyNATO!

Han banned dig han har retten til at fjerne det. Jeg ser ikke vi andre fjerner dit ban da Dynato plejer at have sine grunde.

 

 

-Jan


 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.