Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin ansøgning Askergamerdk


askergamerdk

Recommended Posts

Ingame navn: Askergamerdk.

SteamID: STEAM_0:0:64212079

IRL Navn: Asker.

Alder: 15 næsten 16. :)

 

Har Du tidligere erfaring med admin job i et spillcommunity: ja dog ikke på darkrp men på en lukket ttt server.

 

 

hvorfor skal vi vælge dig som moderator: fordi jeg har været admin på en server før og jeg tror at jeg kan hjælpe på serveren jeg kan næsten være på hele tiden i weekenden og i sommerferien lige nu mit problem med mange darkrp servere er at folk altid kommer ind tidligt meget tidligt så der er ingen admin på hvilket resultere i rdm prop block prob push samt en masse andet jeg står altid tidligt op så jeg burde kunne stoppe dem hurtigt og det er derfor i skal vælge mig som mod. :):) 

 

har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ulx: jeg har ikke erfaring med det men jeg ved hvordan det forgår nogenlunde.

 

 

kan du skrive og snakke dansk flydene bruger du ofte din mic: ja jeg kan snakke flydene dansk og ja jeg bruger min mic ofte.

 

 

på hvilket tid af dagen har du mulighed for at være på: jeg kan være på næsten hele tiden i ferie og weekend og efter kl 3 eller 4 kommer and på dag på ugen

 

 

andet relevant info omkring dig du synes vi skal vide: alstå der er ikke så meget om mig jeg er bare en dreng der elsker gmod.

 

 

 

håber i kunne lide min ansøning har brugt lang tid på den tak til hele stavox community for den gode tid jeg har været der. :) 

 

 

 

 

 

 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.