Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] RuN - Ansøgning til MOD


RuN - Aksel

Recommended Posts

Ingame navn: RuN

SteamID: STEAM_0:1:89274950

IRL navn: Aksel

Alder: 12

 

 

 

Har jeg tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:

 

Jeg har før været Head-Admin på et stort community som hedder: DanskeViking, jeg er en meget erfaren Admin gennem tiderne, nogen gange kan jeg self godt lave en fejl eller to men så er der fordi jeg er forvirret, jeg vil prøve mit bedste for at det ikke skal ske og jeg skal se mere prof ud. Mange af de spillere jeg spillede med syntes at jeg var en god og erfaren Admin og jeg levede op til mine krav som Admin. Jeg havde Head-Admin i ca. 2 hele år på CSGO og 1 år i gmod, jeg var meget kvalificeret og måske lød jeg lidt bestemmende, men det var fordi at jeg lå ret høj i ranken i forhold til de andre Admins, og derfor følte jeg mig lidt ''Power full'' hvis man kan sige det på den måde.

 

Hvorfor skal i vælge mig som moderator? Hvorfor er jeg mere kvalificeret end de andre ansøgere?:

              

Jeg vil ikke sige at jeg er bedre end andre, men der var en grund til at jeg fik Head-Admin på den anden server, og det var fordi at jeg kunne lidt mere end hvad de andre admins kunne og jeg levede op til mine Admin krav og gjorde et godt arbejde. Sådan vil jeg også prøve at gøre på den her server og respektere andre og virke prof, og hvis jeg fejler så tager jeg fejlen til mig også sikre jeg mig for at det ikke kommer til at ske igen, jeg har været inde i Admin foreholdene i mange år og ved hvordan man skal gøre i pressede situationer. Selvom hvis nogle skulle blive irriteret og begynde at sige ting som: ''Fuck dig!'' ''Din bøsserøv!'' osv. Vil mit svar bestå af: ''Pas på dit sprog''. Jeg ved ikke om jeg så skulle straffe dem eller lade det gå det skal jeg lige finde ud af først. Jeg straffer ikke bare folk med det samme, jeg SKAL høre begge parters historie og finde ud af hvem som der skal få straffen. Jeg vil derfor bruge Admin commands osv. til at finde frem til svaret. Jeg vil gøre mit bedste for at bruge min sunde fornuft og være meget seriøs sammentiedigt, jeg vil gøre mit arbejde hurtigt og sørge for at alle som har brug for hjælp for den hjælp de har brug for. 

 

Har jeg kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja, jeg kan godt finde ud af ULX, men det er nogen tid siden at jeg sidst har brugt dem. Da jeg var Head-Admin på den server lærte vi at bruge dem, men nu som det er noget tid siden skal så jeg lige igang med dem igen. Jeg lære hurtigt meget af tiderne og håber også jeg vil gøre det nu.

 

Kan jeg skrive og snakke dansk flydene? Bruger jeg ofte din mic etc.?:

 

Jeg er 100% dansker og jeg prøver at bruge min mic altid, den er hurtig at bruge og nem at høre. Jeg vil gøre mit bedste for ikke at råbe ind i den fordi folk ikke høre efter hvad jeg siger, det vil bare skabe mere larm, også sagt som ''Chain Reaction''. 

 

På hvilken tid af dagen har jeg mulighed for at være på? Har jeg f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

I sommerferien vil jeg være på det meste af tiden, self skal jeg på ferie i nogen tid men det er vil kun 2-3 uger også er jeg på resten af tiden for at kunne gøre job som Admin, jeg ved at jeg skal til jylland i hele uge 29 til 30, ellers har jeg ingen rigtige tider som jeg ved lige pt, men når jeg gør skal jeg nok informere jer om det.

 

Anden relevant informations om mig jeg syntes i skal vide?:

 

Nej ikke rigtigt, nu er der ikke andet at gøre end at håbe! :P

 

PS: Hvis jeg nu ikke skulle blive optaget som Admin så er det en fed server med meget gode Admins og gode regler, jeg håber!! :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.