Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Administrator ansøgning - Rockn Roll Glue


TheGlue

Recommended Posts

Ingame navn: Rockn Roll Glue

SteamID:  STEAM_1:0:22533649

IRL Navn: Mathias

Alder: 22

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Siden 2009 har jeg været et aktivt medlem og administrator ved ByB Servers, hvor jeg i øjeblikket står som hoved administrator med hoved fokus på QA(Quality Assurance) og admin oplæring.

ByB har haft mange forskellige server og igennem tiden har vores servere haft over 1 million unikke IP hits og over 13.000 brugere på vores forum.

Derudover har jeg samarbejdet med en del andre spil-fællesskaber med generel administration.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har en meget lang historik med Game Community Management og generel administration.

Inde for in-game administration har jeg den filosofi at lære at kende situationen ned i små detaljer og snakke med begge parter inden, jeg tager en beslutning. Derudover ser jeg mig selv på lige fod med alle andre spillere, og respektere altid andre.

Denne process har jeg erfaret mig efter mange indviklet sager og situationer.

Når det kommer til seriøse regelbrud og trusler prøver jeg ofte på at etablere kommunikation før jeg handler. Hvis ikke muligt, tager jeg handling med det samme. 

 

Jeg mener generelt at spillere skal have en generel forståelse for hvad der sker og hvorfor, inden der sker en negativ handling, da det kan skabe irritation og derudover lære personen ikke noget om fællesskabets etik, hvis man bare tager en direkte handling.

Til sidst, mener jeg det er vigtigt at etablere en god og sjov stemning, da vi alle har det mål at have det sjovt når vi spiller med andre. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, har arbejdet og udviklet inde for ULX. 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg taler og skriver dansk. Bruger dog min mikrofon mest af alt ved nødvendighed, alt efter situationen.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Det kommer meget an på mit skema, da kontoret godt kan finde på at skift den en del i løbet af hver uge. 

Mest af alt har jeg tid i weekender, men ellers er jeg klar mellem 16:00-19:00 i hverdagene.

I sommerferien har jeg tid relativt ofte, med nogle dages undtagelser.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Igennem min tid har jeg arbejdet som tech support inde for en bank i Danmark og derudover har jeg haft en stilling som folkeskole lærer inde for engelsk, dansk, matematik og musik.

Disse to tidligere stillinger har gjort mig erfaren inde for kommunikations kontrol.

Derudover har jeg haft et rollespils hold I ungdomsskolen hvor jeg har lært unge teknikker inde for improvisations teater, rollespils scenarie skrivning og rollespil generelt. Har også stået som hovedansvarlig til et lokalt live-rollespil for børn og unge.

 

I øjeblikket står jeg som datamatiker studerende på 3. semester, med fokus på Object Oriented Programming, Database Management, Agile Development, og Business Management, hvilket enhver spil community kan mangle.

Jeg har også en god erfaring med at stå som Scrum Master(Team Manager inde for Scrum teams). 

 

 

/regards

Rockn Roll Glue

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.