Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] VIKO staff ansøgning pt 2 :D


VIKO

Recommended Posts

Ingame navn: VIKO	
SteamID: STEAM_0:0:35936662
IRL Navn: Victor	
Alder: 17

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin på et par Half Life 2 servere og på en del cs servere. Jeg har dog ikke haft nogle former for administrative jobs i Garry's Mod. 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret fordi jeg tager det roligt under pres og jeg har det godt med mange af de mennesker som bruger deres tid på stavox. Jeg ønsker at hjælpe med at udvikle stavox community alt hvad jeg kan. Jeg er 17 år så jeg har måske en mere moden tilgang til tingene (Forstå mig ret). Jeg er glad og imødekommende og kan skælne mellem RP og "Virkelighed" Jeg tager ikke parti i cases og jeg ser tingene fra alles perspektiver. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Det kan jeg ikke prale med, men jeg vil meget gerne lærer det. en gang skal jo være den første.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg bruger altid min mic og jeg nyder at snakke med folk ingame sågar ts. Det vil ikke være ordenlig rp for mig, hvis alle folk skrev.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har meget tid lige for tiden jeg har tid til, at være meget på. selfølgelig ikke hele tiden da jeg også har en del venner og træning som skal passes.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Altså min holdning til rp er jeg synes det er en super ved mode, at spille idet det er nemt at lærer andre personer og kende og det er super sjov at side og lave dirverse ting på serverne. Jeg er ikke alders diskriminerende. Og dømmer ikke ud fra eventuelle tidligere konflikter. 

MVH VIKO 
Victor Hansen
Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

Grunden til at du får et -rep af mig, er p.g.a det førstehåndsindtryk som jeg fik af dig, var i en admin case, hvor du valgte at lyve overfor admin(s). Det var omkring 2-3 uger siden.

 

Jeg ved ikke om du har forandret dig, men held og lykke med ansøningen. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, VIKO said:

@Hans Hansen Den synes jeg ikke du kan tage op her. Der var ingen løgn og jeg synes godt nok du har været lidt sur siden du "tabte" den case... Men tak skal du have :))

 

Vi begge 2 har åbenbart 2 forskellige meninger, men det er fint :P

 

Men jeg er ikke den eneste der kan bekræfte dette...  

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, HaniSkilz said:

+Rep

Friendly

Funny

Good

Loving to RP

 

-Rep

Der er intet -Rep

 

Derfor et stort +REP fra mig af.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

 Tusind mange gange tak Hani :) <3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutes ago, Kebab said:

+Rep

 

-Venlig

-Har nogen lunde styr på reglerne.

-Sjov at spille RP med.

Tak skal du have Kebab :)

1 hour ago, Leonardo said:

-rep du kan være meget disrespectful

Det er helt iorden, men der er intet personligt i det, det er alt sammen sjov og spas :) @Leonardo

Link til kommentar
Del på andre sites

++++++++++++++rep 

Da jeg joinede serven for omkring 4 dage siden, var det viko som hjalp mig bland andet med alle addons, og har senere været god mod mig. jeg er helt sikker på at det ikke vil være en dum ide at få viko som staff, også fordi han tit er online på serveren.

som han også selv skriver kommer han godt ud af det med de fleste. så kæmpe tak til Viko og håber du bliver staff :)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, XCDD said:

++++++++++++++rep 

Da jeg joinede serven for omkring 4 dage siden, var det viko som hjalp mig bland andet med alle addons, og har senere været god mod mig. jeg er helt sikker på at det ikke vil være en dum ide at få viko som staff, også fordi han tit er online på serveren.

som han også selv skriver kommer han godt ud af det med de fleste. så kæmpe tak til Viko og håber du bliver staff :)

 

 

Mange mange tak @XCDD :):) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.