Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Simon BT Leader


Simwii

Recommended Posts

Ingame navn: Simwii BT Leader
SteamID: STEAM_0:1:38466589
IRL Navn: Simon
Alder: 15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja, jeg har rimelig meget erfaring. Jeg har bl.a. haft min egen server som dog lukkede ned efter et par måneder grundet minimalt spillerantal. 
Dog skal det siges at jeg gennem de par måneder fik lært en masse nye ting som fx. Ulx brug.
Jeg har også haft min egen CS:GO server, men den lukkede jeg ned, da jeg begyndte at finde gmod utoligt spændende og sjovt. 
Derudover har er jeg mod på nogle forskellige twitch kanaler. Det giver en hvis erfaring, med timeout osv.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg synes mange af spillerne på serveren spiller rigtig godt RP, der er også mange som ikke spiller det specielt godt. Jeg vil som mod håndtere svære og pressede situationer, med hovedet i blød. 
Jeg er mere kvalificeret end andre, da jeg som sagt har haft min egen server, jeg har 838 timer spillet i gmod, som udelukkende faktisk kun er darkRP.
200 timer+ på stavox og har generelt bare har lært en masse ting. (ifølge gametracker har jeg 200+ timer, vil dog sige at jeg har spillet meget mere end det)
Jeg kan reglerne fuldt ud og læser dem altid, inden jeg begynder mit darkRP for en sikkerhedsskyld. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja, jeg har rimelig meget erfaring med ULX og kan de fleste commands i hovedet. Kunne godt bruge at få frisket dem lidt op.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Dansk er mit modersprog og elsker at snakke det. Jeg er født og opvokset i Danmark.
Jeg skriver og snakker dansk flydende, har ingen problemer med nogen af delene. 
Jeg bruger min mic hele tiden og har en okay god mic. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Her I sommerferien har jeg tid næsten alle dage. Dog skal jeg vidst på ferie i uge 29, men det kommer nok ikke til at påvirke de andre dage særlig meget. 
Jeg spiller næsten altid fra morgen til aften. Dog ikke hvis jeg skal noget med familien eller skal være sammen med vennerne.
Efter sommerferien har jeg også tid. Der kan jeg være online de fleste af dagende og weekenderne.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: 
Jeg synes I skal vide at jeg elsker at møde nye mennesker og nye personligheder. Jeg går ikke amok over et "lille helium kid" som andre mods godt kunne finde på. 
Jeg vil også super gerne hjælpe folk, da jeg som person bare elsker det. Hvis der kommer problemer eller konflikter er jeg rimelig god til at løse dem. 
Jeg er som person, meget loyal og spiller lige pt kun på Stavox. Det er min ynglingsserver og det bliver det forhåbenligt ved med at være.
Jeg ved ikke om det er særligt realvant, men hvis jeg bliver mod, kommer jeg primært til at spille inde på Rockford. 

 

Tak fordi du/I gav jer tid til at læse min ansøgning. Håber den bliver accepteret..

//Simwii

Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning er lidt uoverskuelig synes jeg, prøv set spørgsmålene med FED skrift også sæt det op så det er mere "læsligt" ikke at det er læsligt nu, men det er lidt uoverskueligt.

 

Håber jeg hjalp lidt.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutes ago, Simon ffff said:

Næsten alle dage bortset fra den 11.juli til den 15.juli

@pwedmy

Så du kan kun være på i fire dage i sommerferien? Kappa

1 hour ago, Pwedmy said:

Hvilke dage kan du IKKE være på i sommerferien?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.