Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgninger - Biver BT


Biver

Recommended Posts

Ingame navn: Biver BT
SteamID: STEAM_0:0:75977823 
IRL Navn: Jonas
Alder: 15


 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja det har jeg, jeg har spillet DarkRP af det meste tid jeg har spillede GMod jeg synes det er et mega fedt, jeg har været admin på 2-3 andre server og har meget erfaring med admin, jeg har brugt meget af min tid på at være admin på andre server, det der er ved mig er at jeg elsker og hjælpe folk så jeg synes det er fanatiske at være admin, jeg synes det er det fedeste og hjælpe til, jeg startede med at købe admin på en server der hedder Zypress for at lære lidt mere om jobbet, også har jeg været admin på nogle andre server som hedder ZreakRP og PlutoRP de er lukkede ned nu men ellers hjalp jeg til der inde hver dag.


 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg har som sagt været admin mange andre steder, så jeg kender meget godt til ULX, i skal vælge mig fordi jeg er på hver dag har godt kendskab til reglerne ind på stavox også nu når jeg har spillede her inde i noget tid nu, jeg elsker og hjælpe folk der har brug for hjælp og er som sagt næsten på hver dag også i weekenderne, så er frisk på at hjælpe til hver dag, jeg har spillede gmod i cirka 913 timer og har været admin på server og hjælpe til i cirka 85% af det så jeg kender godt til mange af de almindelige relger og kender godt til ULX.   


 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg har meget erfaring til ULX jeg har brugt det meget og synes det er et fedt system jeg har meget kendskab til at bruge det.


 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: jeg er dansker og kan flydende dansk, jeg har en fin nok mic jeg bruger min headset mic men jeg har ikke fået klager om den får så den fungere lidt fint og man kan høre meget godt.


 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på hver dag jeg spiller hver dag og også i weekenderne jeg har masser tid til at hjælpe til og kan være på Stavox næsten hver dag der vil da nok være nogle dag hvor jeg ikke lige er på men ellers næsten hver dag.


                                  
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg er 15 år skal til at gå i 9 klasse, og elsker og spille gmod og bare snakke med andre sjov og seje mennesker og få et godt fællesskab, bare være sig selv og hygge med folk,


 + om en uge skal jeg på sommerferie i 4 uger som er lidt træls men er på hver dag og klar igen efter de 4 uger! :) 
 
Hvis der nogle spørgsmål så endelig spørg løs! :)   
 
Hilsen Biver. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.