Hop til indhold
Stavox

Komme igennem skoledagen


Blasterion_^

Recommended Posts

54 minutter siden, Blasterion_^ skrev:

Hej allesammen blast her.

Jeg vil rigtig gerne høre jeres forslag til hvordan man kan komme igennem skoledagen let og hurtigt mangler nemlig nogle ideer til hvordan man kommer hurtig igennem dagen.

 

Håber i vil komme med geniale og sjove svar!

//Blasterion//

Jeg plejer at tag mit minecraft kostume på sammen med mit iron sword, og så pranker jeg mine "venner". det bare mega drengerøv!!11!

22 minutter siden, Bims skrev:

Jeg synes, at det er spændende at kigge forum igennem - også selvom jeg er banned in-game. Dog har nogen herinde et problem med det 🙃

hvorfor du banned? ??++?++? du var en mega cool staff, high five.

Link til kommentar
Lige nu, Lund skrev:

Mit hemmelige råd til hvordan man kommer igennem skolen, er følgende:

- Følg med i timen.

Du er der (medmindre du stadig er i folkeskolen) 100% frivilligt. Hvorfor spilde din tid på at lave alt muligt andet, når du selv har valgt at være der?

For at undgå den høje fraværsprocent, duhhhh. Så kan man pjække sidste dag i måneden 👉🧠👈

Link til kommentar
Lige nu, Bims skrev:


Grundforløb er jo spild af tid. Jeg er da ligeglad med hvornår alfabetet blev oprettet og hvem der brugte runer. Jeg vil bare tjene min dollar

 

Grundforløbet - hvis du tror at din gymnasietid ændrer sig væsentligt efter det, så får du dig en grim overraskelse.

Same shit bro.

Link til kommentar
Lige nu, Lund skrev:

 

Grundforløbet - hvis du tror at din gymnasietid ændrer sig væsentligt efter det, så får du dig en grim overraskelse.

Same shit bro.


hallo. Det kan umuligt være værre end AP.

Vil faktisk gerne lige pointere, at jeg har 0% fravær. Både møde-halløjsa og skriftligt.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.