Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Kebab


Lort

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lort
Staff ingame navn: Kebab
Dit SteamID: STEAM_0:0:36711202
Staff SteamID: Ukendt
Forklar situationen:

Hej Stavox community...

Omkring 03:30 den 25-06-2016, blev jeg bannet af Kebab. Det starter med at Sæbe og mig står og skyder på hinanden som politibetjente. Der er måske 5, 6 spillere tilbage og tænkte at vi alligevel bare skulle logge af. Vi bliver taget af Kebab i en admin case, og får afvide vi ikke skal skyde på hinanden da det er jobabuse. Sæbe og jeg acceptere dette og undskylder, senere hen bliver vi taget op igen pga. Vi stoppede en anden politimand i at køre som et brækket arm. Vi får afvide at vi gentager vores "jobabuse" og får hermed job-ban i 2 timer. Sæbe og mig, snakker ingame; hvor vi så siger til hinanden, - "Det sku ligemeget, vi skal alligevel logge af nu (mens vi griner)" - Kebab tager dette personligt og vælger at give os 24 timers ban. Fra mit perspektiv ser jeg det at Kebab hævner sig ved at banne os 24 timer, pga vi "griner" af sagen. 

Hilsen lort.. :D


Bevis: Jeg har ikke andet end at Sæbe også var der og kan forklare sagen, men det vil i jo sikkert ikke høre på..

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var ikke under givende situation, men jeg kan da godt forklare hvorfor kebab gjorde som han gjorde. 

 

ser du når i vælger at sige i bare vil gå i seng ville job banned jo ikke være en straf. Derfor vælger han at give jer en straf som rent faktisk påvirker jer, hvilket ikke har noget med "hævn at gøre fordi i griner"

Link til kommentar
Del på andre sites

Men hvorfor så ikke give 2 timers ban?

 

Men det vil jo også give mening hvis jeg fik unban nu, da jeg allerede har været straffet siden i morges indtil nu.. Og der er altså over 2 timer, hvis man har haft matematik i folkeskolen...........

Eller i det mindste giv mig jobban når jeg kommer ind igen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

I virkede ret useriøse da jeg snakkede med jer, i første omgang kunne jeg godt se, i bare skulle havet fået Ban istedet for jeg gav jer en advarsel. Jeg fik gentagende gange beskeder i admin chatten, om der blev mass rdm, og job abuset.

 

Jeg skulle helt klart give jer Ban i første omgang, istedet for at vente. Efterfølgende får jeg gentagende gange besked igen, om job abuse. I vælger at Road spike jeres indsatsleder, og går over stregen. Det resulteret i job Ban dog griner i, og siger vi leaver Aligevel. Denne straf kunne aligevel ikke gøre godt, efter som i  leavet. Jeg valgte at give jer 24 Ban, for job abuse, eftersom i forlod spillet.

 

Nu synes jeg mere din klage omhandler banned, og ikke måden jeg håndtere cases på.

 

Stavefejl kan opstå, da jeg skriver på mobilen.

 

Mvh Kebab.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså som i skyder hindanden uden grund er det jo sådan set mass rdm, som Kebab siger. Jeg synes at i havde fået et retfærdigt ban og at Kebab ikke skal miste sit rank. Kebab har gjort det han skulle også er det jer det hænger på. Og det i også stopper fordi han køre som en brækker arm er overhovedet ikke i orden! I er kollegaer og at stoppe ham er ikke i orden! Så Kebab han har 100% ret til at banne jer fra jobbet og servern! 

 

-Jakob

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.