Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bommy ansøger om staff.


Bommy

Recommended Posts

Ingame navn: Bommy
SteamID: STEAM_0:0:67969213
IRL Navn: Thomas
Alder: 13 år snart 14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi jeg har erfaring som moderator/admin, jeg kan lide at hjælpe folk, jeg kan ikke lide folk som troller eller bare opføre sig som scumbags med vilje, jeg ved hvordan man håndtere admin sager, jeg lytter til begge parter før jeg tager en beslutning i en admin sag, jeg kender reglerne inde på Stavox da jeg har spillet inde på serveren meget længe.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja jeg har været admin/moderator inde på et par servere og lad os bare sige at jeg ofte fik brug for mine ulx commands pga. ekstremt mange brud på regler i de gamle servers.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:Ja selvfølgelig jeg snakker den god dansk!
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:Jeg har masser af erfaringer både som bare admin i det hele taget, men også med ulx commands og regler på serveren.
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja! Jeg har tidligere været admin inde på 2 forskellige DarkRP servers
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:Jeg har været admin på en server som ikke længere eksistere, men det var jeg i ca. et halvt år, men så lukkede serveren, jeg var også admin inde på en anden server hvilket er knap så lang tid siden, men den server fik så en restart og så mistede alle sin rank og senere lukkede serveren. Jeg har heller aldrig købt nogen form for admin jeg har begge gange kvalificeret mig til at være admin.
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg spiller rigtig meget næsten hver dag dvs. At jeg ofte er på, jeg er lidt af en troll, men ikke sådan en hvis formål er at ødelægge en andes dag/spiloplevelse, mere sådan noget hvor jeg troller en, men hvor vi begge går grinende væk fra det igen, dog er jeg stadig for det meste seriøs både i form af RP men også i form af admin sager.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg ville nok gøre det at jeg først hører hvad han har at sige, hvis jeg kan høre at der ikke er nogen specifik grund til at han går og rdm'er så ville jeg nok give ham ban i ca. 5-7 dage.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Forklare ham at det er brud på reglerne, evt. at ramse nogle regler op Hans Peter så det ikke sker igen.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg ville nok warne dem begge og bede dem om at holde sig væk fra hinanden, eller bare stoppe med at være butthurt og blive gode venner.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg ville nok give ham ban da jeg ikke bryder mig om trusler, hans ban ville nok ca. vare i en uge.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Sige til ham at vi ikke er iorden og at han skal skifte job navn med det samme, hvis han nægter ville jeg give ham kick og hvis det gentager sig ville jeg give ham ban.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg ville fortælle ham at det er brud på reglerne og sige at han skal vente 5 minutter imellem hvert /advert (blank), evt. Fortælle ham at han lige skulle tage et kik på server reglerne.

Ses på serveren :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.