Hop til indhold
Stavox

[Solved] Vi havde en retssag idag :)


VIKO

Recommended Posts

Hej allesammen. 

 

Vi havde en mere eller mindre seriøs retssag idag, hvilket jeg tror mange syntes var rigtigt fedt. Dog kunne jeg godt tænke mig det blev mere seriøst og udbredt sådan det kunne betale sig.

Jeg tror jeg taler på manges vejen når jeg skriver, at det kunne være rigtig fedt med nogle større RP konflikter (Forstå mig ret) som fx en retssag. selføglelig ikke alle konflikter som en fartbøde osv. men bare nogle stykker om dagen med alt hvad dertil høre.(Dvs. Dommer,Advokater, juri

 

Det var bare et lille forslag til hvordan vi kan udvikle Stavox's RP.

 

-VIKO   

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, VIKO said:

Hej allesammen. 

 

Vi havde en mere eller mindre seriøs retssag idag, hvilket jeg tror mange syntes var rigtigt fedt. Dog kunne jeg godt tænke mig det blev mere seriøst og udbredt sådan det kunne betale sig.

Jeg tror jeg taler på manges vejen når jeg skriver, at det kunne være rigtig fedt med nogle større RP konflikter (Forstå mig ret) som fx en retssag. selføglelig ikke alle konflikter som en fartbøde osv. men bare nogle stykker om dagen med alt hvad dertil høre.(Dvs. Dommer,Advokater, juri

 

Det var bare et lille forslag til hvordan vi kan udvikle Stavox's RP.

 

-VIKO   

Har selv prøvet at hive folk ind, dog er der næsten ingen der vil...

Link til kommentar
Del på andre sites

@DetBareMads Dog kunne det stadig være fedt og det gik også idag tror måske det havde noget at sige at der var en del admins med. Og folk gider ikkke hvis de har lavet noget lort selvfølgelig. Og dernæst kunne man udvikle stavox ved at lave et bødeskema. Jeg ved godt det er meget arbejde men det kunne være super fedt :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.