Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Snoopi - Unban Request


Snoopi

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:102201840

Hvorfor skal du unbannes:

 

- Jeg synes ikke det en fair straf for mine aktioner.

- Jeg spiller på serveren konstant, jeg har supportet den med en stor sum penge, og mine intentioner er ikke at ende med at være en kæmpe troll.

- Jeg savner allerede at spille på serveren og spille med mit gang.

 

Okay, så jeg blev bannet for at være toxic på forum tror og det fortryder jeg meget.  Undskylder meget til alle de folk jeg har gjort ked af det.

Alt i alt vil jeg gerne unbannes da jeg elsker at spille på serveren, og stortset spiller på den hver eneste dag! Jeg har forstået at jeg ikke må troll eller være toxic på den måde som jeg var, da jeg ikke var opmærksom på konsekvenserne, så det kommer ikke til at ske igen! 🙂 

------------------------------------------------------------

Mine plan hvis jeg bliver unbanned:

- Følge reglerne hver dag.
- Stop med at troll.
- RP som man skal.
- Snak ordenligt til folk.
- Poste ingen videoer op på shitposting.

Mvh Snoopi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:102201840

Grund: Giftig Opførsel trods utallige chancer - No unban

Navn: Djangoo

AdminID: STEAM_0:0:26038447 - Vito [vicemanager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 24-08-19 04:06


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Citat

- Jeg synes ikke det en fair straf for mine aktioner.

 

Du har fået utallige straffe for at være toxic overfor andre spillere. Selv Dynn måtte ind og true dig med ban, og du fattede det stadig ikke.

 

Citat

- Jeg spiller på serveren konstant, jeg har supportet den med en stor sum penge, og mine intentioner er ikke at ende med at være en kæmpe troll.

Det er irrelevant om hvorvidt du har brugt penge eller ej. Din opførsel er ikke acceptabel, og man er ikke undskyldt fordi du har brugt penge.

 

 

Jeg tænker det er fair at du lige får en god timeout, og så kan vi måske snakke om et prøveunban i fremtiden.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.