Hop til indhold
Stavox

Ny mobil


Critz

Recommended Posts

14 minutter siden, Bimse👌 skrev:

Helt klart sige IPhone XR.

Men har hørt at OnePlus skulle være rigtig godt for prisen.

Det er så spild af penge at købe de nye iphones. Der findes langt bedre mobiler til mindre penge. Pls ik køb en mobil pga. mærket...

Det er min mening 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Det er så spild af penge at købe de nye iphones. Der findes langt bedre mobiler til mindre penge. Pls ik køb en mobil pga. mærket...

Iphones er på ingen måde spild af penge.

Men den gider jeg ikke tag op igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Bimse👌 skrev:

Iphones er på ingen måde spild af penge.

Jo.

 

Køb en Huawei eller Oneplus, du for mest for pengene ved dem, har HØRT at motorola vidst var rimeligt godt med

Jeg har selv en Huawei P10, den virker stadig virkelig godt, det eneste problem jeg har med den er dens batterilevetid når man spiller på den.

🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Jo.

 

Køb en Huawei eller Oneplus, du for mest for pengene ved dem, har HØRT at motorola vidst var rimeligt godt med

Jeg har selv en Huawei P10, den virker stadig virkelig godt, det eneste problem jeg har med den er dens batterilevetid når man spiller på den.

🙂

Har dog hørt Huawei P30 Pro har meget bedre batteritid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvom jeg er modstander af de fleste androids, og i den grad synes du skal vælge en iPhone, så er det lidt dumt at købe en ny iPhone en måned før der kommer nye modeller - medmindre du kan få en god pris allerede nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mic skrev:

Jeg vil sige OnePlus 6, 6 Pro Eller OnePlus 7, 7 Pro.

Det er en god mobil især til prisen og kan stort set alt en iPhone kan aligevel, udover at have et logo til 5000 kr.

Yes for OS'et er ligegyldigt. Eller noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Dynn skrev:

Yes for OS'et er ligegyldigt. Eller noget.

Nej, men et styresystem kan ikke være så meget værd, læste et sted det koster ikke engang 3.000 for at lave telefonen i sig selv, så kan styresystemet da ikke være 7.000 værd?

Jeg er godt klar over de har nogle små fede funktioner og rigtigt godt sikkerhed, meeen ikke 7k

 

Rettelse: langt tid siden jeg har kigget på priserne til telefonen, de koster omkring 6.7k til 8.9k

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mic skrev:

Nej, men et styresystem kan ikke være så meget værd, læste et sted det koster ikke engang 3.000 for at lave telefonen i sig selv, så kan styresystemet da ikke være 7.000 værd?

Jeg er godt klar over de har nogle små fede funktioner og rigtigt godt sikkerhed, meeen ikke 7k

Hvad har telefonens produktionspris med noget at gøre? 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Dynn skrev:

Selvom jeg er modstander af de fleste androids, og i den grad synes du skal vælge en iPhone, så er det lidt dumt at købe en ny iPhone en måned før der kommer nye modeller - medmindre du kan få en god pris allerede nu.

Kan godt forstå hvorfor man ikke vil have eksploderende telefoner, men man skal bare være heldig, så eksploderer den ikke.

Har haft min i næsten 2 år og har tabt den utallige gange på beton, sten og endda ned af min hustrappe.

Ikke noget galt med den.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Dynn skrev:

Selvom jeg er modstander af de fleste androids, og i den grad synes du skal vælge en iPhone, så er det lidt dumt at købe en ny iPhone en måned før der kommer nye modeller - medmindre du kan få en god pris allerede nu.

Det er nemlig lige det 😉 

Fik dog at vide, at Apple havde skrevet/sagt at der ikke er de store ændringer.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Critz skrev:

Det er nemlig lige det 😉 

Fik dog at vide, at Apple havde skrevet/sagt at der ikke er de store ændringer.

Der er altid forbedringer. Især cpu/gpu forbedres meget hver år. Og hvis man ikke er interesseret i det nyeste, så betyder nye modeller altid billigere ældre modeller.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

Der er altid forbedringer. Især cpu/gpu forbedres meget hver år. Og hvis man ikke er interesseret i det nyeste, så betyder nye modeller altid billigere ældre modeller.

I know, men Apple laver normalt kun store ændringer med fx. udseende hvert 2. år 🤯

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.