Hop til indhold
Stavox

Ny mobil


Critz

Recommended Posts

19 timer siden, Agurken skrev:

IPhone XR! Uden tvivl. Meget muligt at Samsung, Huawei og OnePlus er bedre, men INTET slår en IPhone. Sorry to say.
 

Der er rigtig mange ting der slår en Iphone. Sorry to say.

Der er nogle ting du ikke kan på IOS som fx. IKKE HAVE ALLE DINE IKONER PÅ START SKÆRMEN. Men at man på Android, selv kan vælge hvilke apps, du vil have ud på startskærmen, og lave flere pages med forskellige ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Capper skrev:

Der er rigtig mange ting der slår en Iphone. Sorry to say.

Der er nogle ting du ikke kan på IOS som fx. IKKE HAVE ALLE DINE IKONER PÅ START SKÆRMEN. Men at man på Android, selv kan vælge hvilke apps, du vil have ud på startskærmen, og lave flere pages med forskellige ting.

Det har aldrig været en nødvendighed for mit vedkomne. Tror bare jeg personligt ville have svært ved at tilvænne mig et nyt styresystem, da jeg har haft IPhone siden den første udkom. 🤔

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Capper skrev:

Der er rigtig mange ting der slår en Iphone. Sorry to say.

Der er nogle ting du ikke kan på IOS som fx. IKKE HAVE ALLE DINE IKONER PÅ START SKÆRMEN. Men at man på Android, selv kan vælge hvilke apps, du vil have ud på startskærmen, og lave flere pages med forskellige ting.

Så bla. nogle af de ting der slår iphone er ikke at have ikoner på start skærmen?

Det er godt nok noget mærkeligt noget at sige.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Agurken skrev:

IPhone XR! Uden tvivl. Meget muligt at Samsung, Huawei og OnePlus er bedre, men INTET slår en IPhone. Sorry to say.

 

Ehm, hvad?

 

"Meget muligt at Samsung, Huawei og OnePlus er bedre" -> "men INTET slår en IPhone" 

 

Er det mig der læser det fuldstændig forkert, eller er det bare rigtig dumt skrevet? 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Middi skrev:

 

Ehm, hvad?

 

"Meget muligt at Samsung, Huawei og OnePlus er bedre" -> "men INTET slår en IPhone" 

 

Er det mig der læser det fuldstændig forkert, eller er det bare rigtig dumt skrevet? 

Tror bare at det er dumt skrevet

21 timer siden, Agurken skrev:

IPhone XR! Uden tvivl. Meget muligt at Samsung, Huawei og OnePlus er bedre, men INTET slår en IPhone. Sorry to say.
 

Hvorfor er Iphone så god? Kom med nogle argumenter.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Middi skrev:

 

Ehm, hvad?

 

"Meget muligt at Samsung, Huawei og OnePlus er bedre" -> "men INTET slår en IPhone" 

 

Er det mig der læser det fuldstændig forkert, eller er det bare rigtig dumt skrevet? 

 

4 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Tror bare at det er dumt skrevet

Hvorfor er Iphone så god? Kom med nogle argumenter.

Når jeg mente bedre, refererede jeg til det der står på papirene. Ja de har bedre kamera, og ja de har bedre skærm. Men når det kommer til brugervenlighed og design, som er noget jeg prioritere forholdsvis højt, så finder man i min optik intet bedre. Vil også være ærlig at sige, at noget af det måske er pga. mærket, men det er vel noget vi alle kender til. Som jeg nævnte tidligere, tror jeg mere det handler om hvad man har været vant til og foretrækker. Kender ikke så mange der køber en mobiltelefon fordi det er den hurtigste eller den med bedst kamera. 

Jeg selv super forvirret nu haha. 

android.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Agurken skrev:

 

Når jeg mente bedre, refererede jeg til det der står på papirene. Ja de har bedre kamera, og ja de har bedre skærm. Men når det kommer til brugervenlighed og design, som er noget jeg prioritere forholdsvis højt, så finder man i min optik intet bedre. Vil også være ærlig at sige, at noget af det måske er pga. mærket, men det er vel noget vi alle kender til. Som jeg nævnte tidligere, tror jeg mere det handler om hvad man har været vant til og foretrækker. Kender ikke så mange der køber en mobiltelefon fordi det er den hurtigste eller den med bedst kamera. 

Jeg selv super forvirret nu haha. 

android.jpg

Hvad mener du med at de har bedre skærm???? En Oneplus 7 pro (hvilket er en konge mobil) har en 90 hz refreshrate, modsat apples 60 hz. Og bedste kamera?

image.png.446576924dd7af1f187a905bbbe8d969.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jørgen Slaskestang skrev:

Hvad mener du med at de har bedre skærm???? En Oneplus 7 pro (hvilket er en konge mobil) har en 90 hz refreshrate, modsat apples 60 hz. Og bedste kamera?

image.png.446576924dd7af1f187a905bbbe8d969.png

Jeg tror vi begge er en smule forvirret. Men mente jo netop at de har bedre skærm. 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Critz skrev:

Hvis man altid har brugt Apple, er man vant til det ja, men man skal jo nok skifte på et tidspunkt. Så efter lidt tid bliver du vant til det andet.

Tror bare ikke jeg ville kunne magte den tid det vil tage. 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Critz skrev:

Der går et par dage?

 

Det i siger er at, okay jeg gider ikke prøve noget nyt sååååå jeg betaler lige 4k mere.


Tror bare folk bedre kan lide deres styresystem, men som du siger, er det nok bare vanesag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.