Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over Dave


WhiteMale

Recommended Posts

Dit ingame navn: Spooderman

Staff ingame navn: Dave

Dit SteamID: STEAM_0:1:64801364

Staff SteamID: Jeg kunne ikke finde Dave's ID

Forklar situationen: Jeg bliver taget i en adminsag med Gaben han mener jeg har lavet noget mod reglerne men det har jeg ikke så et stykke tid efter begynder Gaben at svine mig virkeligt groft til og så skyder jeg ham og så får jeg 30 minutters ban Gaben får INGEN straf han har i lang tid rendt rundt og svinet folk til uden admins har gjort noget ved det jeg ved ikke hvor mange gange jeg har tilkaldt admin på ham og så admins bare har sagt ''Vi har fået mange klager over ham jeg skal nok holde øje med ham'' men der sker ikke noget.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du fortalte Gaben, at grunden til at du jailede ham var fordi, at du synes han er provokerende, hvilket jeg også hørte dig sige. Du sagde ordret "Jeg jailede dig fordi du er provokerende". At dig og Gaben ikke har et specielt godt forhold til hinanden, giver dig ingen ret til, at jaile ham fordi du mener han "provokerende". Gaben begyndte, at snakke lidt grimt, "virkeligt groft" ville jeg ikke kalde det, hvorefter du tager dig ret til, at skyde ham mit i casen. At du rdm midt i en admin case gør ikke situationen bedre. .Og da jeg næsten lige var joinet kunne jeg ingen ide have om, at gaben havde været i, op til flere cases omkring hans sprog.

 

RDA + RDM i admin case er grunden til, at jeg gav dig de 30 min.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.