Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage "ANDY"


ERROR

Recommended Posts

mit navn: ERROR

STAFF :   ANDY

mit steam id:    STEAM_0:0:37981528

staff steam id:  STEAM_0:0:57941393

 

hej. startede med at spille på gmod serveren idag med ( sonik og shaaxy)

 

mig og sonik køre ind til byen, drejer efter banken vi køre omkring 10-20 km/t. sonik bremser fordi der er masser af politi der løber over alt på vejen, jeg bremser selvfølgelig op og siger "hvad sker der, politi kig hvor i går". der bliver ligget spikes, af "benjamin BB" han slår mig ud af bilen stunner mig. "jeg sprøger hvad der sker?" en ukendt politimand siger " i køre in på kriminelzone i skal ikke køre den her vej" jeg kommer ud af stun sætter mig ind i bilen og bakker. "Benjamin BB" tog mig ud af bilen sunnede mig og derefter arristere mig 1min efter dc´er han.

 

fair nok det sker for alle på serven ikke et stort problem for mig men vælger at tage den med admin siden han åbenbart ikke gider at høre efter når sonik forklare ham havd der skete. "jeg er ny på serven så jeg skiver bare admin i chat optil flere gange, da shaaxy opdager det siger han du skal bruge @ for at skirve til dem. i mellem tiden da jeg sidder i fænsel forklare sonik hvad der forgik til "andy en af admins" men andy siger han skal snakke med mig for at gøre noget selvom sonik var lige så meget inde i det som jeg. 

 

jeg kommer ud af jail og kontakter andy, "han lød mest af alt som en der ikk orkede at høre på mig og gad ikke give mig forklaring når jeg spurgte om noget. jeg forklare alt der er at sige om hvad der skete. jeg sprøger om han har tænkt sig at gøre noget, han siger jeg kan ikke gøre noget når bejaminbb er dc´et. jeg forstår ikke at man ikke kan hente min bil some blev taget af en tyv i mellemtiden, og at man ikke kan sende våben tilbage. og siger det til ham han bliver sur og siger "kan man ikke når jeg ikke har benjaminbb side af sagen" jeg bliver overrasket over hans svar og siger "så hvis jeg tager politi og skyder alle som jeg ikke kan lide og leaver med det samme før admin kommer, kan jeg så ikke blivet banndet før jeg rejoiner, og at alle dem jeg skød ikke kan få våben biler og andet de har brugt "timer på at skaffe eller optjene" tilbage.

 

andy siger: jo det kan man godt gøre noget ved fordi der er vidner, jeg siger så hent sonik så har du dit vidne, han svare det kan ud ikke sådan forgår det ikke. jeg siger så forklar hvorfor jeg ikke kan. og hvorfor han modsiger sigselv. han skal til at svare igen. jeg afbryder for jeg gad ikk spilde min tid på en admin som ikke tog mig seriøs sagde at han måtte sætte mig ned på jorden, og at han var den sidste admin jeg gad snakke med på sevren da han ikke tog noget af hvad jeg sagde seriøs og kom med dårlige aggumenter han ikke kunne stå inde for.

han bliver sur uden at svare eller sige noget om hvorfor han skirver "!xban"

ban i 60min...

 

kilder: 

sonik:            hvad der skete før admin sag

shaaxy:         hvad der skete i admin samtale

 

 

sry for dårligt dansk er ordblind :/ håber i kan læse ellers må i med glæde hive fat i mig på serven

Link til kommentar
Del på andre sites

hahah hvis du så hvad jeg skrev, så stod der. undskyld for 2 opslag i må gerne slette dette da jeg ikk ved hvordan man sletter. men fair nok, du har ikke handlet på en sag du selv har valgt at tage. godt arbejde. der er beviser på at benjaminbb har gjordt alle de ting jeg siger men alligevel. gør du intet og siger kan ikke hjælpe dig derfor siger jeg at det du siger er noget bullshit og derfor er du den sidste admin der skal tages en sag med fra min side. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det siger du ja, og derfor banner jeg dig.

 

Benjamin BB var logget ud på det tidspunkt du valgte at kalde admin, og da jeg derfor ikke havde mulighed for at høre hans side af historien valgte jeg ikke at gøre noget, da der kunne være mange grunde til at han arrestede dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.