Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tobi uretfærdig behandling.


HaniSkilz

Recommended Posts

Dit Ingame navn: HaniSkilz AK81

 

Staff ingame navn: Tobi

 

Dit SteamID:

STEAM_0:0:54749559

 

Staff SteamID:

STEAM_0:1:41798127

 

Forklar situationen:

Jeg havde en lagg spike da mit net er lort pt, hvilket betyder jeg lagger mange gange i spillet og på skype når jeg sidder og snakker med nogle.

Jeg kørte " Squeese " ned ved et uheld og prøvede også at stoppe min bil men det hjalp ikke fandt jeg ud af da der ikke var lagg spike mere. Fik derfor cban til 23:59 som der stod på skærmen. Det skete kl 17:20-17:30 og det er uretfærdig med så lang en cban synes jeg og en masse fra min gang os (AK81).

Lidt efter bliver jeg så kørt ned på fortovet i spawn hvor at jeg så kalder admin, InstanT beder så Tobi om at tage den fordi at han vil se hvordan han tager den CDM Sag.

Betjenten " Bob Jensen " som kørte mig ned fik ikke cban og jeg fik heller ikke mine våben tilbage? Hvilket jeg så skrev til InstanT om han var sød at gøre, der efter fik jeg så mine våben tilbage igen.


Bevis: InstanT - Billeder af begge CDM Cener.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej HaniSkilz,

 

Jeg troede vi var blevet meget enige om din sag dengang du fik carban? Vi snakkede da om det flere gange og kom da også til en forståelig konklusion på sagen.

Nu er det sådan at jeg er øjenvidne til det der skete. At du så fik ban til 23:59 det er et tilfælde. Jeg vurderede situationen som den er, og gav en straf for gerningen du havde påtaget dig. 

 

Som sagt så sagde jeg også tydeligt til dig da vi stod og snakkede. Det er din gerning, det er dit ansvar. Kan du ikke køre bil, så skal du ikke køre bil. Længere er den ikke.

 

I forhold til det med Bob, så følte jeg mig total uforberedt da jeg direkte får smidt en sag i hovedet af InstanT fordi han skal snakke i telefon imens han har sagen.

Jeg snakker selvfølgelig med Bob omkring hvad der er sket, hvordan det skete og hvorfor. Ingen er øjenvidne til denne sag først og fremmest blandt Staff.

Det Bob fortæller mig er selvfølgelig at han er meget ked over det der er sket med dig, men Bob fortæller mig også efterfølgende at det var midt i en "politi chase" og at han blev skubbet af et andet køretøj. 

 

Mit formål med Bobs sag var at fortælle min mening om sagen. Det er ikke mit ansvar, da jeg allerede ved at InstanT har været inde over denne case.

Jeg kommer med min mening om sagen, fortæller den til Bob, og efterfølgende lader jeg sagen være neutral da der tydeligvis er to holdninger til dette.

Der er ikke så meget vi kan gøre når vi får to eller flere synspunkter smidt i hovedet. Det kan vi ikke arbejde med, uden at vi selv har set hvad der skete, eller hvis der er lavet et konkret bevis på sagen såsom en video.

 

Du bliver også nød til at forstå Haniskilz, at bare fordi at du får en straf, ikke altid betyder at en anden person får en lignende. Det kommer fx an på følgende:

- Hvad der er sket

- Hvor stor er skaden

- Hvor stort har problemet været i forvejen

- Er der sket misforståelser som fx. uheld. (Dette kan fx også være hvis personens bil er blevet skubbet af en helt tredje person.

 

Selvfølgelig er det ikke rigtigt at folk skal bruge deres biler som våben, men jeg står neutral på din sag med Bob, da jeg har forskellige synspunkter på hvad der skete.

 

God aften.

Tobi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Tobi, som jeg os sagde til da vi havde den case så sagde jeg direkte os at min ping ligger fra 80-200 og at det var et uheld?

Bob Jensen kører direkte ind i mig og der blev ikke skubbet ind i hans bil, dog prøvede jeg at undvie at ramme Squeese men alligevel får jeg carban i flere timer for det? Det var et uheld og derfor føler jeg mig uretfærdig behandlet når du heller ikke engang gav mig mine våben tilbage iden case? Det er ikke første gang jeg føler mig uretfærdig behandlet af dig.. Jeg synes ikke det er okay at du ikke viser lidt hensyn til ping. Og som du kan se på billederne InstanT har posted som er beviser kan man se " Bob Jensen " kører direkte ind i mig og at jeg prøver at undvie " Squeese ". Jeg synes ikke det okay at få op til FLERE timers carban for et uheld.. når en anden person der ikke prøver at undvie ikke får carban overhovedet.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz AK81

Link til kommentar
Del på andre sites

Måden Tobi regerede på kan måde være den rette og den forkerte, det kommer helt an på hvordan det hele gik an. Personen som kørte dig ned kan IKKE gøre for at han ramte dig HVIS han blev skubbet af en anden bil, dog helt klart kan jeg godt se at du er frustreret over at du får et car ban og den anden person ikke gør det. Hvis der er mere input der skal tilføjes så gør det nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Hani.

Nu skal du høre, jeg kan godt forstå at det var lidt urimeligt af mig at lade ham tage over i mens jeg lige snakkede i telefon.

Vi var jo ikke ligefrem i case men stod ved siden af da det skete jeg skrev så til Tobi om han lige ville tage den.

Han vælger så at være så flink at gøre det og i får det klaret jeg snakker så med dig bagefter og du siger at du ikke har fået din guns som er min fejl og ikke Tobi's.

 

Kan godt mærke at det var en dum beslutning af mig og vil ikke ske fremover. Troede at Tobi ville tage casen men vi havde vidst misforstået hinanden og det sker jo.

 

Du skal så ikke blande dig i hvad han får af straf. Kan godt se fra din synsvinkel at det måske ligner at han er lidt ude efter dig. 

Jeg tror ikke at Tobi har noget i mod dig overhovedet. 

 

At du får den Straf som du gør er vel fair nok om du havde Lag eller ej ændre ikke på noget.

 

Håber at der er kommet lidt forståelse i at det var min fejl og ikke Tobi's.

 

Mvh. InstanT

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Pwedmy, det jeg mest synes er frustreret over er at jeg får carban i flere timer selvom jeg siger det var et uheld og at min ping var meget højt.. Synes ikke det er retfærdigt at jeg selvom jeg prøvede at undvie Squeese så viser Tobi ikke hensyn til det.. Tobi viser dog at han ikke vil give mig mine våben tilbage da jeg blev CDMed? Der blev jeg nød til at skrive til en staff igen for at få mine våben tilbage.. Det burde ikke være helt rigtigt.. Er træt af at han ikke viser helt hensyn til at det var en fejl at jeg kørte personen ned men at han så viser hensyn til en anden spiller når det sker selvom han kører direkte ind i mig?..

 

Er træt af at skulle føle mig uretfærdig behandlet fordi jeg ved at staff vil gøre meget for deres spillere..

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz AK81
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er helt klart en fejl fra InstanT's side da han ikke gav Tobi information nok til at håndtere sagen. Tobi havde ikke fået noget input gør det kun svære for Tobi at forstå det helt ud, jeg gøre ikke det her større end det burde være, dog er det en mindre fejl i deres kommunication. Det jeg vil gøre er at sørge for at vores staff snakker bedre sammen i fremtiden, vi undskylder at dette er endt som det er og håber på at vi kan rette op på tingene i løbet af de følgende dage.

- Lukket. Føler du at denne sag ikke er håndteret som den brude skriv endelig en PM.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.