Hop til indhold
Stavox

Pipfugl Designated Operation ansøgning


Beany

Recommended Posts

1. Ingame navn: Pipfugl

 

2. Rigtige navn: Jonas

 

3. Alder: 13

 

4. Timer på stavox: 584 timer

 

5. Hvorfor skal du være en del af ganget: Jeg synes, at jeg skal være en del af, Designated Business, fordi jeg er meget aktiv, moden, glad og loyal overfor mit gang. Jeg kan og vil altid være med til at

lave weed, printere, carjack, mug og raide. Jeg er en meget aktiv spiller, jeg har også stor respekt for andre spillere og gangmedlemmer. Jeg er god til RP og meget glad for at spille med andre.

 

6. Hvad kan du bidrage med i ganget? Jeg vil altid være med til at raide, mug, carjack og lave weed/printere. Jeg bidrager gerne til at høste XP og overtage gangposter. 

 

7. Seriøsitet. Jeg er en meget sjov og moden spiller som alle kan have det sjovt med. Samtidig med jeg kan have det sjovt, kan jeg også tage det seriøst. 

 

8. Andet relevant info? Jeg er en meget glad og respektfuld spiller, og det har jeg i sinde om at blive ved med. Da jeg var med i, Designated Operation, havde jeg høstet mange kilo weed. Jeg endte med at have tjent 3-4 millioner i den tid jeg var medlem.

Alt i alt er jeg bare en meget glad og moden spiller som glæder sig til at have det sjovt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.