Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] OpK - Unban Request


OpK

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:54142694

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg har nu i halvanden måned, været banned. Jeg er godt klar over konsekvenserne, ved det jeg gjorde og har tænkt over hvordan jeg skal forholde mig fremover.

 

Jeg har lavet noget dumt, som jeg i noget tid har gået og tænkt over. Jeg kan godt se det var forkert, at hoverer sådan over for 12 year. (Jeg er gået langt over grænsen)

 

Jeg har selvfølgelig super meget erfaring med at spille på serveren uden at modtage straffe, men var før mit ban kommet ind i en dårlig periode med troll og shit talk. Jeg håber, at jeg kan få en chance for at spille på det community jeg holder mest af og have det sjovt sammen med de super flinke mennesker, der får serveren til at køre!

 

Vil mene jeg er kvalificeret til at spille på serveren igen.

 

// OpK

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:54142694

Grund: Hat

Navn: OpK

AdminID: CONSOLE

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 18-06-19 21:33


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvordan vil det være anderledes? Du fik utallige chancer for at stoppe, flere end du burde have fået. Hvordan kan vi vide at du faktisk vil tage vores staff seriøst igen? Du var jo komplet ligeglad med hvad de sagde til dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Vito skrev:

Hvordan vil det være anderledes? Du fik utallige chancer for at stoppe, flere end du burde have fået. Hvordan kan vi vide at du faktisk vil tage vores staff seriøst igen? Du var jo komplet ligeglad med hvad de sagde til dig.

 

Jeg har lært af hvad der skete, det har ændret min mening. 

 

Har desuden også klaret mig rimelig godt i fortiden, som kan ses på min strafhistorik. Jeg faldt ind i en dårlig periode, med de forkerte personer.

 

Jeg har altid været en loyal spiller, det ved du også godt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.