Hop til indhold
Stavox

[Solved] Knallert custom maybe?


fallu

Recommended Posts

Yo Stavox!

 

Faldt lige over denne nyhedsartikel http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-06-18-politi-jagter-knallertboeller-paa-golfbane-gaeve-golfspillere-slog-til-og-hjalp

og tænkte hvordan ville det se ud hvis det var stavox? :D Ville folk knalde ind i en? Eller gøre det som irl.

Ved ikke lige hvor godt det kan laves, men syntes stadig der skal gøres et forsøg ud fra måske et andet mod/addon. Eller et helt custom, ved ihvertfald @Metro er sindsyg med de mods osv :) Bare af den towtruck får jeg stiv ***! Men hvis det kunne gøres så evt tag det op i et staff møde!

 

- fallu

Edit; Kunne laves om på den her! 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke om det er særlig vigtigt at fortælle os/mig om din stive... ryg?

 

Der er en anden dansk RP server der har 2 forskellige slags motorcykler. Ideen er cool nok og det tilføjer lidt realisme, men i praksis er det noget være bæ. De kører ikke særlig godt og deres collisions er virkelig mærkelige. Og på grund af den måde VCMod/VCMod ELS er lavet, ser lyset sådan her ud når man drejer.

 

Ligesom snakken om ATV'er til borgere og Politi, syntes jeg ikke at det er noget vi har brug for, og jeg ønsker heller ikke selv at bruge tid på at lave det. Der er stadig flere custom ting på vej, så det må du kunne trøste dig med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.