Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Monada.


<--

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Vulken.

For det første, nu hvor du har haft videooptagelse, kan du så sende helt tilbage, da han kaldte dig en autist? Så vi kan se, hvordan du talte til ham?

Jeg har sagt til ham, at man ikke skal gå og kalde andre autister.

Desuden fik han sin straf, som du bad om, det er ikke dig der bestemmer, hvilken straf han skal have.

Jeg forstår ikke hvad du klager over, da jeg hverken kan se noget text, eller lignende. Jeg håber du opdatere på dette.

Videoen beskriver at jeg er en hund. Men den beskriver ikke, hvad jeg har gjort forkert.

Det eneste jeg ser forkert i denne video er, at du backseat-moderater, men det kan vi snakke om på et andet tidspunkt.

Jeg vil gerne have en besked tilbage, hvor der står hvad du faktisk klager over.

 

-Monada

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.