Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mekaniker og despawning af biler


Critz
 Del

Recommended Posts

det kun også være fedt at det det kom på andre job biler og gør så folk ikke kan skift fra jobbet med mindre de endt betaler deres bil fri da det er mega nedrene når man har sat en hjulklemme på end en læge bil eller bus eller pakkeomdeler bil fordi nu har jeg og nok mange andre også været ud for at man har få sat krog eller hjulklemme på en bil og så skifter de job til et anden hvilket er mega dårlige stil bare for at få sin bil tilbage

 

 

undskyld hvis der er stave fejl(men er ordblind)

  • +Rep 4
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Brugbart 1
  • -Rep 4
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Polle skrev:

Der en mening med at job biler ikke kan blive carjacket, de skal kunne gøre deres job.

Det ødelægger jo bare RP at man tager fx en politibil, og derefter er den bare væk.

 

Siger jo ikke at de skal kunne carjackes, siger bare at man ikke skal kunne despawn sin bil, når den er towed / med hjulklemme på.

Redigeret af Critz
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Critz skrev:

Det ødelægger jo bare RP at man tager fx en politibil, og derefter er den bare væk.

 

Siger jo ikke at de skal kunne carjackes, siger bare at man ikke skal kunne despawn sin bil, når den er towed / med hjulklemme på.

Det ødelægger også lidt RP, hvis der ingen politibiler er.

  • +Rep 4
  • Zing! 1
  • Stop dig selv 2
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bjørnen skrev:

Det ødelægger også lidt RP, hvis der ingen politibiler er.

Ja, men det ødelægger også lidt RP når politiet ikke overholder loven, og parkere ulovligt og derefter despawner deres bil.

 

  • +Rep 1
  • Zing! 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Critz skrev:

Ja, men det ødelægger også lidt RP når politiet ikke overholder loven, og parkere ulovligt og derefter despawner deres bil.

 

Så snak med indsatslederen eller (Vice)rigspolitichefen

  • +Rep 2
  • Stop dig selv 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Polle skrev:

Så snak med indsatslederen eller (Vice)rigspolitichefen

Det hjælper på ingen måde, da mig og lonleylone fx. i dag tog, 2 politibiler, hvor den ene var indsatslederens, men en 10 årig forstår det jo ik...

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Critz skrev:

Det hjælper på ingen måde, da mig og lonleylone fx. i dag tog, 2 politibiler, hvor den ene var indsatslederens, men en 10 årig forstår det jo ik...

Så tag en snak med ham alligevel - lav noget rp. Hvis det ikke hjælper så tag en OOC snak med ham:)

  • +Rep 1
  • Stop dig selv 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Polle skrev:

Så tag en snak med ham alligevel - lav noget rp. Hvis det ikke hjælper så tag en OOC snak med ham:)

Det er ikke det mit forslag går ud på. Det er det at man kan gøre det, og ligemeget om du siger noget til dem, så er der altid nogen der vil gøre det. 

Syntes bare det burde fjernes...

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Sjovt at se, hvis du bare er en smule uenig på dette post får du en "dum" og "Stop dig selv" reaction fra @John Hudson og @zWuiK.

 

Som betjent skal du jo holde lovligt det siger sig selv, så hvis du ser en betjent køre ind og holder ulovligt uden grund kan du evt. Kalde en admin.

Men 90% af tiden når en betjent holder ulovligt (efter min opfattelse) er det enten fordi de har blink på, de ikke når at tage blink på eller hvis de slår dem fra under aktion.

Fx: du ser en med våben fremme og du skynder dog bare ud af bilen for at arrestere ham.

 

Men kan også godt se, at det er nederen politiet bare får et pass fra at skal betale sin bil ud, og ja det skaber sikkert mere rp, men det ødelægger også rp'en hvis der er ingen politibetjente der har biler. Som også bliver sagt tidligere i denne tråd.

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu holder jeg mig bare uden for jeres lille diskussion og siger at forslaget kun skal gælde for normale biler for hvis en mekaniker henter biler inde ved cardealeren kan folk nå at despawne bilerne i det han kører ud af cardealeren

Link til kommentar
Del på andre sites

 

9 timer siden, Mic skrev:

Sjovt at se, hvis du bare er en smule uenig på dette post får du en "dum" og "Stop dig selv" reaction fra @John Hudson og @zWuiK.

 

Som betjent skal du jo holde lovligt det siger sig selv, så hvis du ser en betjent køre ind og holder ulovligt uden grund kan du evt. Kalde en admin.

Men 90% af tiden når en betjent holder ulovligt (efter min opfattelse) er det enten fordi de har blink på, de ikke når at tage blink på eller hvis de slår dem fra under aktion.

Fx: du ser en med våben fremme og du skynder dog bare ud af bilen for at arrestere ham.

 

Men kan også godt se, at det er nederen politiet bare får et pass fra at skal betale sin bil ud, og ja det skaber sikkert mere rp, men det ødelægger også rp'en hvis der er ingen politibetjente der har biler. Som også bliver sagt tidligere i denne tråd.

 

Sjovt at se, at du kommer herind og blander dig i noget, der ikke vedrører dig, men skaber negativ omtale omkring os, men alligevel selv gør de ting du "hater" os for at gøre.
Vi kommer blot med vores personlige mening omkring andres udtalelser.

Og hvis du synes det er så "ondt" at give folk "Dum" og "Stop dig selv" reaktioner, og kommer ind og skriver om det offentligt, burde du nok lade være med at gøre det selv...
 

micdum.png

Redigeret af zWuiK
  • Dum 8
Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Critz skrev:

Jeg mener netop at dette skal gælde for normale biler og politibiler. @Aske @Mic

Forstår jer også godt, men man bliver ret pissed når man bliver owned af en 10 årig, som kommer og siger "Jeg despawner bare min biler haha" 

Hvad er der af grund for politi biler hvis du parkerer din bil fordi i skal ind og raide en base som betjent du har blink på og så holder den lidt ulovligt på vejen du går ind og dør, du skal nu vente 5 min før du kan hente bilen men blinket slukker (efter hvad jeg husker) automatisk efter 300 sek en mekaniker har taget din bil og du kan kun få den tilbage ved at betale 10k til ham. Det her sker 4-5 gange inden for en time, du har en doven politistyrke og i får udbetalt 34.000 hver du har nu betalt 16.000 for at være betjent i 1 time held og lykke med at sidde som betjent og regne med at man kan tjene en lille slat penge.

 

Der er nok en grund til at politiet altid har deres biler til rådighed 

 

 

Skrevet fra mobil så grammatiske fejl forekommer.

Redigeret af Aske
  • Zing! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 25/07/2019 den 5:16 PM , John Hudson skrev:

det kun også være fedt at det det kom på andre job biler og gør så folk ikke kan skift fra jobbet med mindre de endt betaler deres bil fri da det er mega nedrene når man har sat en hjulklemme på end en læge bil eller bus eller pakkeomdeler bil fordi nu har jeg og nok mange andre også været ud for at man har få sat krog eller hjulklemme på en bil og så skifter de job til et anden hvilket er mega dårlige stil bare for at få sin bil tilbage

 

 

undskyld hvis der er stave fejl(men er ordblind)

Hvorfor? 

 

Jeg er lige død som pakkeomdeler eftersom jeg blev mugget og gad ikke at give ham/hende de 5k. Min bil holder ulovligt eftersom den er blevet kørt ind i. Der kommer en mekaniker som hapser min bil og smider en hjulklemme på. Jeg gider ikke og være pakkeomdeler mere jeg prøver og gå af jobbet men kan ikke fordi min bil har en hjulklemme på. Så skal jeg til at bruge 10k før det er jeg kan gå af jobbet hvilket ikke giver mening.

 

Hvis det er fordi at de går af jobbet for at få sin bil tilbage. Altså går af jobbet og med det samme på jobbet igen. Så det jo jobabuse. 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

det jeg mener er så snart de få taget deres bil skifter de til et anden job hvor de kan få en job bare som et exsemple du taget en taxa der holdt ulovlige og tovet den til mekaniker sted og sat hjulklemme på og ham der så ejer taxa kommer og ser den er der og ikke gider at betale for at få sin bil så skifter han job til end læge eller bus cheffør eller pakkeomdeler der efter skeder de igen at de få taget der bil igen endt  af os mekaniker eller politi og ser de skal betale 10k for at få den så skifter de igen hvilket ø lægger alt rp med at der ikke er en konsekvent af hvis de få taget der bil at de bare kan skift væk fra jobbet og få en ny job bil

Link til kommentar
Del på andre sites

det ikke kun pakkeomdeler det general alle de job hvor du kan få job biler fra at de gør det aske bare her i i mandags havde jeg og en anden som var mekaniker med få fat i den sam persons bil flere gang han start med at være pakkeomdeler og gik til læge derfra til taxa der fra til til bus cheffør og tilbage til pakkeomdeler igen bare fordi hans bil blev konfiskeret

 

Redigeret af John Hudson
Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, zWuiK skrev:

 

 

Sjovt at se, at du kommer herind og blander dig i noget, der ikke vedrører dig, men skaber negativ omtale omkring os, men alligevel selv gør de ting du "hater" os for at gøre.
Vi kommer blot med vores personlige mening omkring andres udtalelser.

Og hvis du synes det er så "ondt" at give folk "Dum" og "Stop dig selv" reaktioner, og kommer ind og skriver om det offentligt, burde du nok lade være med at gøre det selv...
 

micdum.png

Nu er du jo bare dum.

 

Self har jeg noget at gøre med det? Du poster under opslag, hvor alle har ret til at give sin mening frem, da det er i håbet om at forbedre serveren.

Jeg gør det jo heller ikke selv?

I vores "Dum og Stop dog selv" på alle post som gik imod jeres mening. Og jeg fremviser det bare, da jeg synes det var sjovt at se.

 

  • +Rep 3
  • Godt Sproget (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det tror jeg mange synes er sjovt. ha... ha....

Du siger legit at vi er dumme for at give dum reaktioner, og opfølger så det med en "dum" reaktion?!??

Jeg  +repper dem jeg er enige i og reagere med dum på folks opslag fordi JEG deres forslag er dumt!? Er der ikke en helt normal tankegang, @Mic?

Og dit argument med at "alle har lov til at give sine mening", rækker jo tydeligvis ikke særlig langt. Det er jo netop det jeg gør, og som du "hater" over.

Redigeret af zWuiK
  • Godt Sproget (-REP) 2
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Aske skrev:

Ville det egentlig ikke give mening at tilføje så hvis jeg skifter fra pakke omdeler er der en tidsperiode hvor jeg ikke kan skifte direkte tilbage

Det tror jeg vil være den letteste og bedste løsning for alle.

  • +Rep 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Critz skrev:

@Aske Jeg siger ikke at de ikke må despawne deres bil, siger dog at man burde gøre så at man ikke kan despawne bilen, HVIS den er towed eller har hjulklemme på.

Prøv at læs hvad jeg havde skrevet du skal stadig væk betale 10k per gang den er konfiskeret af en mekanikker sker det mere end 4 gange inden for en time tjener du cirka ingen ting på at være betjent i 1 time

Redigeret af Aske
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, zWuiK skrev:

Det tror jeg mange synes er sjovt. ha... ha....

Du siger legit at vi er dumme for at give dum reaktioner, og opfølger så det med en "dum" reaktion?!??

Jeg  +repper dem jeg er enige i og reagere med dum på folks opslag fordi JEG deres forslag er dumt!? Er der ikke en helt normal tankegang, @Mic?

Og dit argument med at "alle har lov til at give sine mening", rækker jo tydeligvis ikke særlig langt. Det er jo netop det jeg gør, og som du "hater" over.

Hater han, bare fordi at han syntes det er dumt, at reagere dum på alt du er uenig i?

Han syntes det er dumt, og barnligt at reagere sådan, på alt man er uenig i.

Men lad os ligge den her 😉

  • +Rep 1
  • Stop dig selv 1
Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Aske skrev:

Prøv at læs hvad jeg havde skrevet du skal stadig væk betale 10k per gang den er konfiskeret af en mekanikker sker det mere end 4 gange inden for en time tjener du cirka ingen ting på at være betjent i 1 time

Ja, så må de jo opføre sig som betjente, og faktisk holde loven så ser intet problem i dette, hvis de bare overholder loven.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Critz skrev:

Ja, så må de jo opføre sig som betjente, og faktisk holde loven så ser intet problem i dette, hvis de bare overholder loven.

 

12 timer siden, Aske skrev:

Hvad er der af grund for politi biler hvis du parkerer din bil fordi i skal ind og raide en base som betjent du har blink på og så holder den lidt ulovligt på vejen du går ind og dør, du skal nu vente 5 min før du kan hente bilen men blinket slukker (efter hvad jeg husker) automatisk efter 300 sek en mekaniker har taget din bil og du kan kun få den tilbage ved at betale 10k til ham. Det her sker 4-5 gange inden for en time, du har en doven politistyrke og i får udbetalt 34.000 hver du har nu betalt 16.000 for at være betjent i 1 time held og lykke med at sidde som betjent og regne med at man kan tjene en lille slat penge.

 

Der er nok en grund til at politiet altid har deres biler til rådighed 

 

 

Skrevet fra mobil så grammatiske fejl forekommer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.