Hop til indhold
Stavox

Gratis base til folket


DetBareMads

Recommended Posts

Hejsa stavox. Jeg er nu kommet til den konklusion at ligge min base op på forum efter den nu er solgt 1000 gange uden min tilladelse. Nu har alle adgang til den, og håber salget nu stopper af basen.

 

Alle de personer som har brugt penge på den, har desvære spildt penge på noget som jeg har lavet, og som nu bliver alles. I skal alle sammen "takke" Juel KK for at gøre det her. Alt ikke respekt til Juel, for at sende den videre uden tilladelse og så endda sige at han har lavet den. Sorry to say, men håber virkelig mega super rigtig meget at du har det dårligt indeni #Juel KK.

 

Jeg siger nu tak til Kaspar EH83 Officer og HaniSkilz AK81 for at give alt den info i kunne. Som belønning har Kaspar nu fået nogen penge, og HaniSkillz også det. Siger super mange tak til jer.

 

Link til base: http://www.mediafire.com/download/kv9zuomz1qzcq9o/Til+folket+Lavet+af+Mads+Madsen.txt

 

Guide til at bruge min dupe.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Er vidne til at Mads ingame navn: " Mads Madsen ".

Har bygget basen og at Juel har solgt den videre, han prøvede os at sælge den til mig da jeg spurgte om hvilke baser det var han solgte.

Det " Juel KK " sælger er for det meste ikke noget han selv har bygget, det er oftet noget som der er her også, altså noget andre har bygget.

Synes ikke det er okay at tage credits for noget andre har bygget. Eller sælge noget videre når man får besked på ikke at skulle gøre det.

 

Jeg har et billede af den så kaldte " Base " og smider den meget gerne op når mit net lige er blevet rykket tilbage igen.

Hvis det er i har yderligere spørgsmål omkring det her så kontakt gerne @DetBareMads eller jeg her på forum.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz AK81
 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.