Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jack Fragments - Ikke fair jailtid.


Oqsuduck

Recommended Posts

Dit ingame navn: Oqsuduck
Staff ingame navn: Jack Fragments
Dit SteamID: STEAM_0:1:67952431
Staff SteamID: STEAM_0:0:64824744
Forklar situationen: Jack har sat mig i jail, han havde så spurgt mig om noget, men var ude at hente noget at drikke. Da jeg kom tilbage tilkaldte jeg ham og spurgte hvad der var sket, han sagde at je gfik 2 minutters ekstra tid fordi jeg var ude at hente noget at drikke, og derfor ikke vat i tilstand til at svare.
Bevis: Har ikke et bevis!
Link til kommentar
Del på andre sites

@Oqsuduck Det der rigtig skete var, at du blev skudt af Jsngamer, og derefter vælger at want ham for "Skyde en betjent". Og så vælger jeg så at tage fat i dig, og sige at du ikke må gøre det da du ikke kan huske noget af det da du døde. Jeg vælger så at jail dig fordi du brød en regel. Jeg sagde så at du ikke skulle gøre det igen, ellers ville du få 30 minutters job ban. Så spurgte jeg om du havde forstået det og det ikke skulle gentage sig igen. Men du valgte så ikke at svare, og det syntes så var ret, provokerende. Så jeg valgte så at jail dig 300 sekunder mere da jeg syntes jeg havde ventet nok og du ikke havde svaret.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Oqsuduck Jeg ved ikke hvornår der var stilhed, fordi jeg havde altid noget at komme med i casen. Du gik lige efter jeg havde sagt at det ikke skulle ske igen. Og så gik der vist 2-3 sekunder, og så var du væk. Det vil jeg nu ikke betragte som så lang stilhed. Så ser ikke hvordan du kan tro casen var slut. Så uden videre ser jeg ikke rigtig nogen mening i denne klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.