Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MOD Ansøgning


laslas102244

Recommended Posts

Ingame navn: laslas102244
SteamID: STEAM_0:0:110091965
IRL Navn: Lasse
Alder: 13
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: I skal vælge mig fordi  at jeg spiller meget på Servern og vil meget gerne hjælpe folk med problemer på Servern 

 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Nej jeg er ikke så erfaren med  ULX kommandoer.

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: ja 100% taler Dansk og skriver godt.

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: nok fordi jeg ikke bliver stresset  plejer at hver rolig  jeg har overblik over tingene.

 

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Nej jeg har ikke  erfaring med at hver moderator men vil gøre mit bedste.

 

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: jeg har ikke har jeg ikke været admin før

 

Eventuelt lidt info omkring dig selv:  jeg er 13 år jeg er rolig det meste af tiden. jeg har spillet på stavox C.a en måned 


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager

du dig af sagen?:Jeg vil som det første snakke med ham og høre ham om hvorfor han gør de ting men jeg ville ikke tro at det  er sandt men jeg vil høre folk om det og hvis det ikke passer så vil jeg ville nok bane ham i 1-2 dage og hvis han gør det igen så før  han nok  perm ban. 

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: jeg vil mute  den ene og høre

hvorfor de taler så grimt til hinanden  og der efter høre den andens side af historien og tage stilling til hvad jeg tror på eller hvis der er vidner. 

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:Jeg vil som det første snakke med ham og spørge om hvorfor han vil D-dos serveren og hvis det er urealistisk vil jeg give ham perm ban.

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på  hans  job, til nacisten. Hvad gør du?: jeg ville sige at han skal skifte navn hvis han ikke gør det vil jeg gøre det for ham hvis han skifter igen vil jeg nok kicke ham og skrive  man skal ikke have rasiske navne eller job navne  hvis han gør det igen bliver han bannet i 1-2 timer.

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: jeg ville nok tale med ham og sige at han skal læse reglerne  og hvis han gør det igen ville jeg nok bande ham i 15-25 minutter.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, laslas102244 said:

Ingame navn: laslas102244
SteamID: STEAM_0:0:110091965
IRL Navn: Lasse
Alder: 13
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: I skal vælge mig fordi  at jeg spiller meget på Servern og vil meget gerne hjælpe folk med problemer på Servern 

 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Nej jeg er ikke så erfaren med  ULX kommandoer.

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: ja 100% taler Dansk og skriver godt har levet i d anemark i 13 år nu .

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: nok fordi jeg ikke bliver stresset  plejer at hver rolig  jeg har overblik over tingene.

 

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Nej jeg har ikke  erfaring med at hver moderator jeg har ikke hvert moderator før men vil gøre mit bedste.

 

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: jeg har ikke har jeg ikke været admin før så jeg har ikke nogen erfaringer med det

 

Eventuelt lidt info omkring dig selv:  Jeg er 13 år jeg er rolig det meste af tiden. Jeg har spillet på stavox C.a en måned tid. Jeg elsker role play.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager

du dig af sagen?:Jeg vil som det første snakke med ham og høre ham om hvorfor han gør de ting men jeg ville ikke tro at det  er sandt fordi at han har købt guns til sig selv og så laver sig om til tyv og rdm'er  folk uden grund  men jeg vil høre folk om det og hvis det ikke passer sammen med hvad han siger  så vil jeg ville nok bane ham i 1-2 dage og hvis han gør det igen så før  han nok  perm ban. 

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: jeg ville nok sige han lige skulle se på reglerne jeg ville  give alle våbene  tilbage til dem der har raidet ham og ville nok jail 200 sek ham for fading doors abuse 

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: jeg vil mute  den ene og høre

hvorfor de taler så grimt til hinanden  og der efter høre jeg  den andens side af historien og tage stilling til hvad jeg tror på eller hvis der er vidner vil jeg høre på hvad de siger.

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:Jeg vil som det første snakke med ham og spørge om hvorfor han vil D-dos serveren og og om han har en realistisk forklaring eller det er en  urealistisk forklaringhvis det er det ville jeg nok  give ham perm ban eller 3-4 uger det er en alvorig sag mod servern.

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på  hans  job, til nacisten. Hvad gør du?: jeg ville sige at han skal skifte navn hvis han ikke gør det vil jeg gøre det for ham hvis han skifter igen vil jeg nok kicke ham og skrive  man skal ikke have racistiske  navne eller job navne  hvis han gør det igen bliver han bannet i 1-2 timer  fordi man skal ikke hver racistiske mod folk lige meget hvad .

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: jeg ville nok tale med ham og sige at han skal læse reglerne  og hvis han gør det igen ville jeg nok bande ham i 15-25 minutter  fordi at man skal vente 5 minutter med  d en slags .

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.