Hop til indhold
Stavox

[Solved] EDDY - Lidt Tobbi - DoktorDIM!


Recommended Posts

Dit ingame navn: DoktorDim
Staff ingame navn: EDDY og lidt Tobi
Dit SteamID: STEAM_0:0:127515814
Staff SteamID: Tobi: STEAM_0:1:41798127 og EDDY: STEAM_0:0:22932706 
Forklar situationen: Jeg har lige fået besked om af Tobi at man ikke må stå som Hobbo på en 3x3 plade og synge musik og det er helt fær jeg spørg Tobi så om hvis man bliver Boger om man må købe et sted og spille musik han siger så ja og så går jeg lidt rundt, så går jeg over til banken da alle props er væk og så sælger en døren og så køber jeg den og den bagerste dør, så siger de så at han havde købt døren af ham og jeg skal sælge den ellers kalder de admin men jeg ejede ca 65% af stedet så det burde være mig der fik stedet men så kommer EDDY og skælder mig ud åbenbart og siger det må man ikke men det står ikke i regler og så pisser det mig af at han sletter mine døre men det er ikke meningen at jeg skulle iretere folk men de fatter Eddy ikke og vi snakker og så kommer tobi ud og han er flabed over for mig og svare mig igen! / Igen en generalt klage for admin`s ADMINS LAVER SINE EJEN REGLER DET ER SKET SÅ FU***KING MANGE GANGE NU AT DET PISSER MIG AF! JEg synes ikke at EDDY og TOBI kan tilade sig det og det værste er at jeg den 1 dør før ham og så var jeg over at købe den anden dør da han havde købt døren og så siger han at han klader admin hvis jeg ikke sælger døren og så kommer EDDY bare og sælger døren og så bliver jeg FUCKING Sur pga det må de ikke som admin når jeg havde døren først + jeg havde  65%

JEG VIL GERNE KLAGE OVER ALLE ADMIN`S Undtagen METRO,Jimboe. ALLE ADMINS UNDTAGEN METRO,JIMBOE LAVER DERS EJEN REGLER TIT I DERS EJEN BASER LAVER DE LIGE DERS EJEN REGLER TIL DERES FORDEL! DET ER FUCKING UNFÆR! JImboe Tag en snak med admin`s omkring det!



SORRY FOR MIT SPROG MEN ER FUCKING SUR LIGE NU!!!!!!!!

Bevis: Ved ikke hvordan man laver et bevis over console?
Link til kommentar
Del på andre sites

JEG VIL GERNE KLAGE OVER ALLE ADMIN`S Undtagen METRO,Jimboe. ALLE ADMINS UNDTAGEN METRO,JIMBOE LAVER DERS EJEN REGLER TIT I DERS EJEN BASER LAVER DE LIGE DERS EJEN REGLER TIL DERES FORDEL! DET ER FUCKING UNFÆR! JImboe Tag en snak med admin`s omkring det!

kan du komme med nogle eksempler. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DoktorDim http://csgojoe.com/ said:

fx Når man raider og de synes man gør noget forkert (Som man ikke gør bare for at de skal ikke blive raidet) Så tager de bare en ud og siger det må du ikke og værsgo jail i 300 sekunder og 10 andre ting

 

Undskyld mig, men men hvornår gør vi det UDEN der faktisk er en grund? Evt beviser, eller bare et eksempel som du kan huske 100%

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til @DoktorDim http://csgojoe.com/

 

Omhandler klager over mig.

 

Problemet ligger i, at de andre var ved at købe denne butik (som var banken). Da de gerne ville lave gunshop inde i den. Personen som ejede butikken før, solgte butikken til dem. Så de kunne åbne en gunshop der inde. 

Da de var ved at købe de døre, løber du hurtig ind i butikken og købe to af dørene. Og du vælger at sige til dem, at du har mere ret til butikken end dem, da du ejere de fleste døre. De fortæller dig flere gange, at de havde købt stedet, af en tideligere person. Men det vælger du gang på gang at overhøre. 

 

Da jeg kommer hen til stedet, for tag en snak med dig. Starter du med, at fortælle mig. At du var i butikken først, og de kom bagefter. Det er på en måde løgn for en admin i admincase.

Da jeg endelig kommer frem til sandheden. Vælger jeg at slette dine døre i butikken. Udelukket kun ser det som en provokation mod dine medspiller inde på serveren. Hvorefter jeg tag dig op på et tag. Og forklare dig hele stationen igennem ''igen''.   

 

Grunden til min handling: Jeg valgte at handle, da jeg så det som etiks forkert over for andre medspiller. 

 

Ved spørgsmål til denne besked. Er du altid velkommen til at kontakte mig inde i spillet.

 

Mvh. EDDY - J. Admin

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutes ago, DoktorDim http://csgojoe.com/ said:

Fjerner jers biler når den er stjålet Misbruger Admin laver jers ejen regler til jers fordel - Sker tit!

Jeg kan godt bekræfte at jeg har fjernet min bil nogen gange, DOG har det altid været fordi jeg lige var teleportet til en case, og var 100% sikker på at ingen kunne have taget den. Har aldrig fjernet en bil som en anden person har stjålet. Det med at lave vores egne regler, vil jeg gerne igen have et eksempel på

Link til kommentar
Del på andre sites

@DetBareMads, undskyld jeg blander mig i sagen.


Men jeg vil sige at jeg har aldrig oplevet et abuse som han udnævner som i har gjort før, eftersom jeg har spillet på Stavox et ret godt stykke tid, så kan jeg bekræfte fra jer admins, at på det punkt han udnævne, har i ret, og på ingen måder gør noget forkert.

I har vel jeres ret til at tage jeres bil i sikkerhed for carjack når i fortager jer cases.

Link til kommentar
Del på andre sites

Endnu et eksempel på en staff-klage der ingen vegne får dig. I stedet for bare at brokke dig, kom med noget konkret.

Jeg ved ikke hvad du forventer når du laver en klage som denne? Hvis du rent faktisk vil have noget ud af den, så kom med noget konkret.

At du bare sidder og generaliserer, mens du samtidig slynger en masse påstande ud uden opbakning, får dig ingen vegne.

Hvis du ikke har oplevet et konkret problem med en staff er det her ikke stedet du skal skrive.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.