Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Selcan Selek


Eliasfarmand

Recommended Posts

Ingame navn:  Selcan Selek


SteamID: 

STEAM_0:1:175523606


IRL fornavn: 

Elias T


Alder: 

14      20/01/05

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja, jeg har tidligere erfaring som staff inde på en anden server som desværre nu er lukket. Min rolle var "Admin". Det jeg gjorde til forskel var at støtte serveren rigtig meget, give feedback til staff teamet om hvad de kunne gøre bedre eller ordne hvis nu jeg havde fået en klage, eller selv havde en klage. Jeg var på meget tid i løbet af ugen, og begyndte lige så stille at begynde at kende staff teamet og ejeren mere og mere. Jeg var staff i 7 måneder på serveren.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg har lysten til at have titlen og jobbet "Moderator".

 

Jeg kan finde ud af at rp'e men kan dog også finde ud af at komme ud af min rp situation for at tage nogle cases hvis der er nogle der har brug for hjælp. Jeg er mere kvalificeret en andre ansøgere fordi har et godt kendskab til ulx. 

 

Er meget positiv overfor andre uanset om de sviner mig til og uanset hvor meget de bander og svovler overfor mig. Er god til at tænke hurtigt dvs finde ud af hvad jeg skal gøre med de såkaldte spillere jeg har med at gøre i det case jeg er i, i tidspunktet. Har massere af tid at bruge til at være online og spille på serveren. 

 

Jeg elsker at have ansvar og er meget voksen når det kommer til ansvar. Synes personligt selv at jeg har godt styr på reglerne, ellers har jeg dem altid åbne på en af mine andre skærme eller devices (En ipad som altid ligger under eller ved siden af min skærm)

Jeg kan argumentere for hvad jeg mener, og sige min holdning til alle ting.

 

Jeg er meget moden i cases og i rp hvilket kan være en fordel overfor de ting der kommer til at ske i mit og andres rp eller cases. Taler ALTID pænt til andre og kan formulere mig meget modent og voksent. Jeg vil gerne være en del af staff-teamet fordi vil gerne bidrage med alt det jeg kan som er rp eller staff relateret.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Kan bidrage med næsten alt i beder mig om. Kan og vil rigtig gerne bidrage med at få folk til at tale pænere på serveren, både i chat og i voice-chat. Jeg bliver personligt ikke selv ked af det overfor de ting jeg bliver fortalt hver gang jeg er inde på serveren, men man skal se hvad de andre ser, bare fordi jeg ikke bliver ked af det overfor de ting der bliver sagt til mig betyder det ikke at andre ikke bliver kede af det, det er lige præcis derfor vi skal have andre spillere til at tale pænt i chatten og i voice-chatten. Selvfølgelig gør de staffs der er staff på serveren på nuværende tidspunkt alt hvad de kan for at få stoppet de såkaldte trash-talkers. Jeg vil selvfølgelig også gerne bidrage med alt jeg kan og alt der står i min magt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har tidligere erfaring med ULX da jeg har været admin på en anden server i ca 7 år. ved dog ikke 100% alt om ULX eller om jeres system. Har set Youtuberen Roasted Toast's "Livet som admin på Stavox." Så har en lille ide om hvordan man gør. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes personligt selv at jeg formulere mig på et  godt skriftligt niveau i forhold til min alder. Mange fra min klasse kan ikke skrive på det samme skriftlige niveau som mig, uden at prale. Jeg taler lige så meget modent og formulere mig på samme måde mundtligt som skriftligt. Jeg bruger ofte min mirkofon, så der er intet der. Skriver også i chatten til folk som har brug for hjælp eller har et spørgsmål eller lignende. Har både Discord og TS3 så i kan få fat på mig der.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 15:00 - 20:30

Tirsdag: 15:00 - 20:30

Onsdag: 16:00 20:45

Torsdag: 16:00 - 20:45

Fredag: 16:00 - 20:45

 

I weekender kan jeg være på heletiden - Vedmindre jeg skal noget andet som f.eks. fødselsdag.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Jeg bor 37 km væk fra min skole, dvs jeg skal tage toget fra og til skole hverdag, hvilket tager ca 45 minutter ekstra af min tid. 

 

- Det var vist det, håber i nød at læse min ansøgning og tak fordi i gad at bruge jeres tid på at læse den.  Kh Elias T ☺️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.