Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MRBIG


MRBennetsen✔

Recommended Posts

På 28/06/2019 den 8:55 PM , MR.B ~ MRBIG skrev:

og jeg vil da mene jeg gør det med en god tone. 👍

 

Så du vil mene at det er i orden, hvis man gør det med "en god tone". Det er simpelthen det dummeste jeg har hørt.

 

Du får helt klart et fortjent -REP , da du er virkelig umoden og sidst jeg havde nogen form for samtale med dig, var du flabet. Jeg har aldrig prøvet at konversere med dig, da du altid har været meget uhøflig overfor mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, DEAGLEMEISTER 🍍 skrev:

Så du vil mene at det er i orden, hvis man gør det med "en god tone". Det er simpelthen det dummeste jeg har hørt.

 

Du får helt klart et fortjent -REP , da du er virkelig umoden og sidst jeg havde nogen form for samtale med dig, var du flabet. Jeg har aldrig prøvet at konversere med dig, da du altid har været meget uhøflig overfor mig.

Godt, man må have en mening omkring folk ikke også? Hvis man ikke kan lide personen så er det da iorden at man siger man ikke kan lide ham eller hun? Hvorfor er det for dumt? Jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke må snakke om nogen på min stream, hvis det er med EN GOD TONE, jeg siger ikke: "Fq ham straffen er sygt gei" derimod siger jeg: "JEG kan ikke lide ham staffen fordi han altid snakker grimt til mig." hvad er problemet i det? 👍

 

Uhøflig overfor dig? Jeg er da ked af at du har den oplevelse med mig, kan du komme med et eksempel på hvornår jeg har gjort det, så ville jeg blive glad. 😁👍

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Godt, man må have en mening omkring folk ikke også? Hvis man ikke kan lide personen så er det da iorden at man siger man ikke kan lide ham eller hun? Hvorfor er det for dumt? Jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke må snakke om nogen på min stream, hvis det er med EN GOD TONE, jeg siger ikke: "Fq ham straffen er sygt gei" derimod siger jeg: "JEG kan ikke lide ham staffen fordi han altid snakker grimt til mig." hvad er problemet i det? 👍

 

Uhøflig overfor dig? Jeg er da ked af at du har den oplevelse med mig, kan du komme med et eksempel på hvornår jeg har gjort det, så ville jeg blive glad. 😁👍

Jeg kan kun komme med et eksempel lige på stedet, det var da jeg konfronterede dig med den episode, hvor du begyndte at "ansætte praktikanter", blev du rimelig sur på mig, og har været flabet siden.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, DEAGLEMEISTER 🍍 skrev:

Jeg kan kun komme med et eksempel lige på stedet, det var da jeg konfronterede dig med den episode, hvor du begyndte at "ansætte praktikanter", blev du rimelig sur på mig, og har været flabet siden.

 

Jeg er ikke sur på dig for noget der skete i februar. Det er en af de dumme ting jeg lavede som staff, som jeg selvfølgelig ikke vil lave igen. Jeg forstår ikke hvad du mener med flabet, altså svarer igen eller noget helt andet? 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Jeg er ikke sur på dig for noget der skete i februar. Det er en af de dumme ting jeg lavede som staff, som jeg selvfølgelig ikke vil lave igen. Jeg forstår ikke hvad du mener med flabet, altså svarer igen eller noget helt andet? 👍

Så kan det godt være at du har ændret dig markant siden sidst. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.