Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MRBIG


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Ingame navn: MRBIG

SteamID: STEAM_0:1:116606557

IRL fornavn: Christian

Alder: 14 23/08/2004

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg var staff på en masse servere da jeg var mindre, jeg kan ikke længere huske navnene på dem,

 

Jeg har jeg næsten lige været staff på RandersRP som er en dansk rp server der demotede ejeren mig, fordi jeg ønskede at spille herinde, og så fordi ejeren @partyjacob sagde han ville bygge et nyt team, der ikke var baseret på små børn, da han havde ansat 3 9 årige. Da han sagde det var det lidt som om at jeg blev irreteret, fordi jeg kunne ikke se hvorfor han skulle have nyt team, men det er der ikke noget at gøre ved. Jeg gjorde en forskel derinde ved alle de cases jeg tog selvom jeg helst ønskede at spille herinde. Min rolle var staff manager, hvor han så gjorde mig til moderator, som jeg faktisk havde det fuldkomment fint med. Han havde ikke sat rollerne ordentligt op, så en mod havde lige så meget kraft som en admin. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være med i staff teamet og er mere kvalificeret end de andre fordi:

- Jeg er morsom. 

- Jeg vil tage det her seriøst. 

- Jeg bidrager med mange cases

- Jeg kan være afslappet i mange situationer

- Jeg har den erfaring der kræver. 

- Jeg tager ansvar for mine fejl, og forsøger at rette op på dårlige vaner. 

- Jeg er blevet mere rolig i mit sind hvilket vil sige jeg ikke vil være meget hyper ligesom i februar. 

- Jeg har lært en del af andre staffs dog var jeg dum nok til ikke at tage imod deres hjælp, men jeg kan huske hvad de sagde. 

- Jeg er aktiv både på forum og i spillet, lige i sommerferien bliver det en helt andet skema jeg kører, da jeg lige nu sidder i Tyrkiet, og er syg. 

- Jeg kan opføre mig modent, det vil sige jeg svarer ikke tilbage på en flabet spiller, og hvis de er utilfredse med deres behandlinger så siger jeg de skal lave en staff klage eller kontakte min coach (som jeg nævner navnet på selvfølgelig) 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

- En glad dreng med navnet MRBIG der gerne vil hjælpe alle med problemer, om enten det er RDM, CDM eller noget helt andet. 

- mindre case-ventetid, når begge Stavox serverne er fyldte, betyder det somregelt at man skal vente lidt ekstra, den tid vil jeg skrue ned på, fordi jeg ofte bare koder E2 eller er betjent. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

- Jeg har kendskab til ULX staffsystemet, det er et rigtig godt tool til Garry's Mod servere fordi det giver personer så meget mere kontrol over det hele, ihvertfald ifølge mig. Jeg har nogle binds fra min tid som staff, blandt andet M som er menuen til ULX, så har jeg også nogle andre, blandt andet logs som jeg ikke tror er ULX, men stadig yderst brugbar. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

- Som politi er det et krav at du skal have en velfungerende mikrofon, og bruge den, jeg bruger min næsten altid, dog har der været et par gange hvor min mikrofon ikke har virket, hvor jeg har holdt mig væk fra alle jobsne, og bare har kodet e2 og hørt musik. Jeg formulerer mig bedst skriftligt, da jeg er hurtig på et tastatur, hvis jeg kender det, at formulere sig ordentligt og hurtigt er en meget god ting. Mundtligt har jeg ikke de store udfordringer, nogle gange taber jeg tråden, og stopper en sætning, men de fleste tilfælde finder jeg meget hurtigt ud af hvad skulle sige. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

- Jeg har mulighed for at være på stortset alle dage, jeg har ikke så meget at lave derhjemme normalt, dog har min familie lige startet et nyt køkken projekt som jeg selvfølgelig hjælper med. Men ellers kan jeg alle dagens uge, dog er jeg på ferie i Tyrkiet lige pt og har ikke bærbar med, jeg kan være på efter 15:30 stortset alle dage da jeg har fritidsjob. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

- En lille baggrundshistore til jer der ikke forstår en bjelle om jeg har været staff her før eller ej; Ja, jeg har været staff her før, 2 uger, hvor jeg var dum, og ikke hørte efter nogen, jeg streamede tingene så folk så alt hvad jeg gjorde, og det jeg gjorde var på ingen måde iorden, så

jeg vil gerne sige undskyld især til min coach dengang @Houston

Held og lykke. 

 

Jeg kan først komme på teamspeak mv. torsdag eller fredag! 

 

Skrevet på telefon. 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

- Jeg kan opføre mig modent, det vil sige jeg svarer ikke tilbage på en flabet spiller, og hvis de er utilfredse med deres behandlinger så siger jeg de skal lave en staff klage eller kontakte min coach (som jeg nævner navnet på selvfølgelig) 

Du har ikke forklaret problemramte godt nok vis de skal lave en staff klage vil jeg sige. Kun vis det er en person der er truer osv.

 

og det med du er moden er ikke sådan jeg oplevede det, da du sad og snakkede grimt om mig på din strem 🙂  = -REP

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Ra1fi skrev:

Du har ikke forklaret problemramte godt nok vis de skal lave en staff klage vil jeg sige. Kun vis det er en person der er truer osv.

 

og det med du er moden er ikke sådan jeg oplevede det, da du sad og snakkede grimt om mig på din strem 🙂  = -REP

 

 

Snakkede grimt om dig? Du klippede det vel ikke også? 👍 Hvis ikke så forstår jeg ikke, jeg har en mening omkring dig, den må jeg sige højt også selvom det ikke nødvendigvis er gode, og jeg vil da mene jeg gør det med en god tone. 👍

 

@Ra1fi nu kan man jo formulere sig i spillet, jeg siger jo ikke fladt, "Problem? Lav staff klage på mig". Jeg siger derimod helst: "Hvis du syntes min behandling mod dig, ikke var iorden så kan du gå ind på forummet stavox.dk og lave en staff klage". Hvis han ikke vidste hvordan kunne man hjælpe ham, hvis han selvfølgelig snakker ordentligt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, LonelyLone skrev:

Neutralt rep

+ Du virker som en flink fyr

+ Du har gjordt noget ud af din ansøgning

- Ser der ikke så tit online

 

Tak for ordene, det med du ikke ser mig så tit online kan det have noget at gøre med at jeg står i rockford spawn, eller er det her på det seneste hvor jeg er på ferie? 👌😁🧡

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Tak for ordene, det med du ikke ser mig så tit online kan det have noget at gøre med at jeg står i rockford spawn, eller er det her på det seneste hvor jeg er på ferie? 👌😁🧡

 

Det kan meget muligt være det

 

Held og lykke 

//Lone

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, LonelyLone skrev:

 

Det kan meget muligt være det

 

Held og lykke 

//Lone

Takker

16 timer siden, Ra1fi skrev:

Du har ikke forklaret problemramte godt nok vis de skal lave en staff klage vil jeg sige. Kun vis det er en person der er truer osv.

 

og det med du er moden er ikke sådan jeg oplevede det, da du sad og snakkede grimt om mig på din strem 🙂  = -REP

 

 

@Ra1fi skal vi lige tage den over PM? Jeg er meget interesseret i at høre hvad jeg havde sagt, og måske få et lille klip 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutter siden, PeterDK11 skrev:

+REP

- Skide flink

- Tidligere Staff

 - Kender reglerne

- Caller ikke meget case (af hvad jeg ser)

--| Held og lykke |--

Tak for de gode ord @PeterDK11

49 minutter siden, FynBoDK skrev:

+REP

+Kan sit RP

+kan reglerne

-Ikke så meget online

Tak for ordene, det der med ikke så meget online ændrer sig snart 😈👻

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, ∞Bob Johnson skrev:

-REP

• Ser dig ikke så tit synes jeg

• Tror ikke du er klar til at være staff igen

 

Skrevet fra mobil

 

// Bob Johnson

Ked af at du syntes det, men hey, jeg kan aldrig bebrejde mig selv for at prøve, da jeg nu føler at jeg er klar til en chance til at bevise jeg ikke er den værste staff nogensinde. 

 

Det med du ikke ser mig så tit, det kan være du er på evocity, eller at vi simpelthen aldrig spiller på samme tidspunkter af dagen 👌

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Ked af at du syntes det, men hey, jeg kan aldrig bebrejde mig selv for at prøve, da jeg nu føler at jeg er klar til en chance til at bevise jeg ikke er den værste staff nogensinde. 

 

Det med du ikke ser mig så tit, det kan være du er på evocity, eller at vi simpelthen aldrig spiller på samme tidspunkter af dagen 👌

eller fordi du sidst har været online sidste søndag 

3036ba2bf11f5415075ca272b2342ddd.png
https://gyazo.com/3036ba2bf11f5415075ca272b2342ddd

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.