Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


MaczTV Stavox.com

Recommended Posts

Ingame navn:D1PE Stavox
SteamID:STEAM_0:0:68648618
IRL Navn:Marccus
Alder:13½
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:
Fordi jeg har 825timer spillet i GMOD Derfor kender jeg en masse  til det darkRP er også den eneste gamemode jeg spiller jeg er altid loyal jeg er let at kontakte jeg har altid et godt humør:D jeg kan tage jokes jeg har været staff på mange servere før så derfor kan jeg hjælpe meget jeg har massere af fritid som jeg kan bruge på serveren Stavox er den eneste jeg spiller på
Jeg læser reglerne min 1gang om ugen jeg er ved at lære reglerne udenad
Jeg er god til commands jeg er hurtig og altid klar til at hjælpe players der skal bruge det jeg har aldrig abuset før tænker også jeg ikke kommer til det jeg kan give fair straf for hvad der nu er man har gjordt galt
Også mangler jeg et sted at burge alt min posetive energi hvor folk hverdsætter det



Har du erfaring med ULX kommandoerne?:
Jeg har erfaring Med Kommandoer ja kender mange af dem 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:
Ja sagtens:D

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:
1. At jeg altid er klar til at hjælpe og vil gøre det hurtigst muligt
2. At jeg er hurtig og let at kontakte
3. At jeg aldrig vil give "Den kolde skulder"
4. At jeg kan holde hovedet koldt

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:
Ja jeg har været mod og admin massere af gange derfor kan jeg også de fleste commands

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:Trial-Mod 2uger før rankup til admin i 1måned også lukkede serveren admin i 1Måned Admin 3uger mod 1uge Co-Owner efter 2 rankups 1½Måned

Eventuelt lidt info omkring dig selv:
Jeg er en glad dreng der elsker at game gmod darkRP
Yndlings server Stavox
Yndlingsspil CS:GO GMOD
By Næstved
Skole SydbySkolen

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.
_____________________________________________________________
En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg frozer ham hvorefter jeg banner ham hvis han skifter navn for at undgå straf så kopiere jeg hans steamID


En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg tager en snak med ham om at han skal Læse reglerne igen og fortæller ham at han ikke må og hvad han så skal gøre hvis han gør det igen får han kick/ban 


En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:Jeg vi ltage fat i dem og fortælle dem at de skal stoppe og skiller dem ad hvis en af dem bliver ved får de mute/gag i 5-10m bliver de ved efter det giver jeg ban

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg siger til ham er det ikke tollereres også banner jeg ham i 4uger eller perm

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:
Jeg tager fat i ham og siger han SKAL skifte navn Omgående ellers er det ban

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:Jeg tager fat i ham og forklarer ham cooldown så siger jeg til ham han skal læse reglerne igen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.