Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban request lyve i case


Recommended Posts

SteamID:STEAM_0:0:74777364

Hvorfor skal du unbannes:    jeg blev banet i går, fordi jeg lavet en warrent på en base med kos, før 15 minutter, jeg logget på serven da der var en der lavet en warrent på en kos base, jeg var i spawn i lidt tid, og så blev jeg en politi man, og så blev der pd raid, og så gik jeg på en lille bil tur, så ser jeg en kos base, og jeg siger backup der er en kos base uden får spawn, så kommer der en politi man mere og så, laver jeg en warrent på basen. men jeg viste ikke hvilken base det var, så kommer der en admin og han siger der var en warrent for 9 minutter siden, så spørge han mig om at jeg viste der var en warrent, fra 9 minutter siden , så siger jeg nej jeg kunne jo ikke huske hvilken base det var, så siger jeg dem i min discord sagde der var nogen der lave en warrent, men så siger jeg der var en der lavet kos warrent da jeg kom inde så siger han tager du pis på mig, og så siger ja så fik jeg ban , jeg skulle bare havde sagt sandhed ,jeg vil aldrig lyve i case igen.              undskyld vis det var svært at læse er dårlige til grammatik dansk.  Mvh tottaly gamer dk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:74777364

Grund: Lyver i case.

Navn: Totally Gamer Dk

AdminID: STEAM_0:0:99324621 - Master Nation [admin] - Profil

Unban: 07-06-19 16:42

Banned: 04-06-19 16:42


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.