Hop til indhold
Stavox

[Solved] Leonardo!


Peanut

Recommended Posts

Dit ingame navn: Peanut
Staff ingame navn: Leonardo
Dit SteamID: STEAM_0:0:114885897
Staff SteamID: STEAM_0:1:53092515
Forklar situationen: Jeg kalder på en admin fordi jeg blev RDA'et så jeg ryger jo i en admin case. en dude siger heletiden jeg ikke må tage et billede vi havde nemlig lige drillet dem lidt (politiet)
med at tage billeder. og han står og råber ca. 14 gange jeg ikke må tage billeder, og jeg siger at han skal tie stille fordi jeg er i admin case. så kalder jeg ham s en "kæmpe hat" et par gange fordi han ikke ville lytte
.så kommer leonardo og trækker mig væk så. jeg spøger hvad jeg har gjordt og han instant jailer mig bare. og så spørger jeg hvad har jeg sagt som er forkert. han siger så det ved du godt selv.
han flyver så væk og så kalder jeg på ham igen. der han kommer tilbage spørger jeg igen hvad har jeg sagt. så siger han jeg har kaldt folk for kæmpe hatte. Altså hvordan kan man jaile en fordi man kalder en anden spiller en kæmpe hat?

Bevis: jeg har ingen beviser men hvis det er han vil indrømme kunne det være nemt. har nogle billeder af han jailer mig men ved ikke hvor meget det kan bruges til?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.