Hop til indhold
Stavox

[Solved] IntanT


Guttenborg

Recommended Posts

Dit ingame navn: Guttenborg 
Staff ingame navn: IntanT
Dit SteamID:  STEAM_0:0:83103695
Staff SteamID: kender jeg ikke 
Forklar situationen: Vi spiller og jeg l'ber rundt og er lidt krupt hvor derefter IntanT kommer som admin og smider os rundt, og skælder anitex ud. hvor vi siger om det ikke er lidt unødvendtigt at han smider os rundt, hvor efter han gør det igen, vi siger "abuse" hvor han igen løfter mig væk og siger at det ikke er abuse. vi møder ham inde i byen igen lidt senere hvor han løfter rundt på en dude. Anitex går over til ham og siger "look at that Abuse" hvor efter jeg siger at han nok godt selv kan gå. der gåt ca 10 sek så er jeg bannet pga (flabet over for admin, "du er sej var" så tager anitex kontakt til ham og han smutter bare fra stedet.
det kan ikke passe jeg skal have ban fordi han er usikker på hvad han render rundt og laver.

Bevis: vidner FLirex, Anitex
Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, når han tager en case kan jeg godt se hvorfor han tager fat i folk. Ser det ikke som abuse, da han faktisk bruger det med hensigt i, at tage en case som han nu engang skal. Han føler det meget provokerende, og vælger så at banne jer. Kom gerne med mere input hvis det kan lade sig gøre

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, DetBareMads said:

Altså, når han tager en case kan jeg godt se hvorfor han tager fat i folk. Ser det ikke som abuse, da han faktisk bruger det med hensigt i, at tage en case som han nu engang skal. Han føler det meget provokerende, og vælger så at banne jer. Kom gerne med mere input hvis det kan lade sig gøre

så og skrive "du er sej var" i et ban er helt okay og slet ikke flabet ?  

og der var ikke noget at tale om eller noget det var bare løfte mig væk og banne  mig ? der var ikke et ord i det ? 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Guttenborg said:

det har jeg jo ikke sagt, det er mig der sætter det i gåseøjne fordi det står der ? 

 

Han har skrevet det i din ban grund, fordi han mener du har sagt det.

Nu ved jeg så ikke helt præcis denne sag, men jeg ved bare at når man sætter ting i gåseøjne i en ban grund er det fordi personen der bliver banned har sagt det.

Eksempel: Lorte server "Fuck den her server", så har han sagt "Fuck den her server"

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Guttenborg said:

eee nej ? vi er sådan 3 der står der og ser, høre det, er der nogle der kan tage fat i dem ?? vi kan alle komme på ts ? 

 

Vidner kan ikke bruges til noget, da det sagtens kunne være dine venner.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, SimoN said:

Han har skrevet det i din ban grund, fordi han mener du har sagt det.

Nu ved jeg så ikke helt præcis denne sag, men jeg ved bare at når man sætter ting i gåseøjne i en ban grund er det fordi personen der bliver banned har sagt det.

Eksempel: Lorte server "Fuck den her server", så har han sagt "Fuck den her server"

simon ikke for at være flabet men jeg kan godt dansk, men det giver jo ikke nogle mening når jeg ikke har sagt det ? 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, SimoN said:

Vidner kan ikke bruges til noget, da det sagtens kunne være dine venner.

 

jeg kender dem da `?men hvorfor står det så oppe i skabelonen ? at vidner kan godt bruges ??? er det ikke bare din egen mening at de ikke kan bruges ? 

 

Just now, InstanT said:

Guttenborg vi ved jo begge godt at du har sagt det!.

så lad os tage den på ts ??? magter ikke fylde den her chat eller hvad det er ud ? 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Guttenborg said:

jeg kender dem da `?men hvorfor står det så oppe i skabelonen ? at vidner kan godt bruges ??? er det ikke bare din egen mening at de ikke kan bruges ? 

 

Det bare generalt, at man ikke dømmer ud fra vidner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Guttenborg said:

jeg kender dem da `?men hvorfor står det så oppe i skabelonen ? at vidner kan godt bruges ??? er det ikke bare din egen mening at de ikke kan bruges ? 

 

så lad os tage den på ts ??? magter ikke fylde den her chat eller hvad det er ud ? 

 

Jeg har lige gæster så håber det kan vente til imorgen aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Istedet for så meget forvirring, så den side der "reportere" en staff på nuværende tidspunkt "Kommenter" denne post med "quote" og skriv ALT i en post, samme gælder for den reporteret staff medlem, svare "en gang" på den post den reporterende side skriver, også bedømmer jeg derefter efter en snak med vores staff medlem.

- Alle andre som ikke er blevet nævnt i denne sammenhæng kan sende mig en PM og ikke poste mere her, da der blive postet for meget "unødigt" på denne post.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.