Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjernelse af ting.


HaniSkilz

Recommended Posts

Det vil give lægerne mere arbejde hvis det var at heal stationerne i spawn blev fjernet, det er en ide om at gøre så læge jobbet har noget mere at lave, ved at nogle tager penge for at heal andre, det gør jeg bla ikke. Læger burde at give liv gratis eftersom de får løn og giver liv til de Danske Stavox Statsborgere.

 

Et lille forslag ;)
Kan godt se det vil blive et problem hvis der så ikke er nogle læger.. Men det tager vi på det tidspunkt.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz AK81

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep På denne her!

Jeg er sikker på det ville gavne flowet på serveren og RP situationer i og med det tvinger alle til at være lidt mere opmærksom på hvad man foretager sig.

Lidt mere forsigtig i forhold til at passe på sit helbred.

Link til kommentar
Del på andre sites

Og 3x så mange adminsager med: "ADMIN! HAN RAMTE MIG MED BILEN! JEG VIL HAVE FULD LIV" /s.

 

Det lyder som en fin idé, men som du også selv er inde på, kan det blive et problem hvis der ingen læger er.

Måske gøre så de kun er der hvis der ingen læger er?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, DyNATO said:

Og 3x så mange adminsager med: "ADMIN! HAN RAMTE MIG MED BILEN! JEG VIL HAVE FULD LIV" /s.

 

Det lyder som en fin idé, men som du også selv er inde på, kan det blive et problem hvis der ingen læger er.

Måske gøre så de kun er der hvis der ingen læger er?

 

Lyder som en meget god ide og vedrørende det med " Han ramte mig med en bil, jeg vil have fuld liv " som du skriver, det burde ikke være noget som en admin skulle tage sig af, man burde være lidt stor nok til at finde ud af det sammen som spillere ;) Dog kan jeg godt se hvad problemet er. Det med man rammer en anden med bilen er noget Politiet skal tage sig af, det er jo lidt deres job at holde ro og orden :)

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz AK81

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.