Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - JackS


JackS

Recommended Posts

Staff Ansøgning - JackS

 

 

Ingame navn: Mit ingame navn er JackS, og efternavnet afhænger af hvilket gang jeg er i

 

SteamID: Her er mit SteamID  STEAM_0:0:64824744

 

Rigtige Navn: Philippe men udtales "Philipp"

 

Alder: Jeg er 14 år men fylder 15 år den 12/9. PS: Elsker at blive fejret!

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har arbejdet som Adminstrator på 2 servere, i cirka et halvt år. Men jeg sagde op fordi jeg selv syntes at jeg ikke spillede nok på serverne, samt med at der heller ikke var ret mange på serveren. Så jeg kunne jo lige så godt give jobbet videre til en anden. Samt med det er jeg også virkelig godt til at kommunikere med andre folk selvom de er 6 eller 20 år.Og jeg har også lært ikke at blive så ophidset i sager, og holde hovedet  koldt. Jeg har også været moderator en gang her på serveren, så har virkelig meget kendskab til serveren.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Dette skal lige siges: Jeg ved godt at jeg har været moderator en gang på serveren ifør, og ved også godt at der har været dumt af mig at sige op, men jeg ved også godt at bare fordi jeg har været mod ifør, betyder det ikke at jeg har bedre mulighed for at, blive det igen. Jeg respekterer også at alle de andre også laver en ansøgning og det ikke sætter mig i højere prioritet. Jeg syntes i skal ansætte mig, Fordi jeg kender de mest Basic DarkRP regler på serveren, og jeg elsker at hjælpe, snakke og spille med folk. Og så er jeg også god til at argumentere, og sørge for at alle parter for lige meget at sige. og jeg elsker at hjælp folk der har brug for svar, eller har spørgsmål eller bare har nogen problemer de skal have løst. Som sagt har jeg jo også været Adminstrator i et halvt år så ved også ret meget om Ulx commands og ved hvordan man skal håndtere visse situationer i admin cases. Jeg har også meget erfaring med serveren da jeg har spillet ret lang tid på serveren:D Så kender stort set alle spillere og Admins:)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt har jeg allerede været moderator herinde så kender alle commands, der er nødvendige at bruge til admin cases og så videre. Og så har jeg også været admin på 2 andre servere, og der har jeg også meget kendskab fra.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan skrive og snakke dansk flydene, jeg syntes heller ikke selv jeg har nogen problemer med det:D. Jeg bruger også altid min mic når jeg kan, men nogen gange kan den godt støje lidt:D PS: Jeg fik faktisk 7 med pil op af, i Dansk:o

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har faktisk mulighed for at være på hver dag. Men nogle gange kan der godt stå noget i vejen som f.eks Biograft ture (Mest om Weekenden) eller nogle Fødselsdage. Men hvis det kommer til det skal jeg nok meddele det. Men kan for det meste kun være på fra kl 15 til kl 22:00. Da jeg har fri kl 15:00 og skal i seng kl 22:00.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: De staff der har læst min opsigelse ved nok hvad der står. Men der er ikke helt korrekt det der står. Der der rigtigt skete var at, jeg har haft nogen virkelige svære familie problemer, og har også været nød til at træffe nogen svære valg. Som f.eks at jeg ikke gider bo eller have kontakt til min mor mere. Jeg vil også bare lige sige at jeg helst ikke gider at have nogen spørgsmål omkring mine familieproblemer. Samt med at jeg ved at der heller ikke vil komme nogen mere, som vil forstyrrer mit job.

Link til kommentar
Del på andre sites

tak for jeres mening :D @Botmon, @Marcuss, @InstanT og @zarex unknown

2 hours ago, zarex unknown said:

 -Neutral Rep

 

Aktiv

 

Ok rolig....

 

nogle af de cases dig og jeg har været i har du haft et temmelig beskidt sprog

 

lyttede ikke nogle gange til mig og andre og gad nogle gange ikke indrøme at du havde taget fejl

 

-Zarex

Jeg kan ikke helt huske det, men hvis jeg har været sådan over for dig, vil jeg meget undskylde at jeg har gjordt det. Skal nok prøve at rette op på det :D @zarex unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutes ago, PedoBear said:

tak for jeres mening :D @Botmon, @Marcuss, @InstanT og @zarex unknown

Jeg kan ikke helt huske det, men hvis jeg har været sådan over for dig, vil jeg meget undskylde at jeg har gjordt det. Skal nok prøve at rette op på det :D @zarex unknown

Edit til +Rep 

 

Du bliver ikke sur over min kritik og du tager det rigtig pænt

 

"så pyt med det førhen"

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.