Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning Nejki


Nejki

Recommended Posts

Ingame Navn: Nejki

SteamID: STEAM_0:0:89780319

IRL Navn: Nikki

Alder: 14 år gammel

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Ja har været mod på 2 server en CSS server og den her server. jeg har bindes til at være mod her inde, jeg kan en del af jeres comstum cmd,s. jeg ved hvad det går ud på og har ok erfaringer med det.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Grunden til at i skal tag mig, er fordi jeg ved godt hvad det handler om og ved hvordan det er at være staff, og ved hvordan man skal tag cases. og kan en del af reglerne. Hvis der er en del spiller der ved hvem jeg er. jeg bliver ikke så nemt aggressiv. jeg er begyndt at være meget aktiv. jeg vil prøve mit bedste for at hjælpe folk med deres problemer, jeg vil hører begge parter af hvad de har at sige.

 

Har du kendskab og/ eller tidligere erfaring med ULX? Ja. jeg har bind til ULX og har en masse kendskab til ULX. Hvis der er kommet nogen nye commanders vil jeg nok lærer dem hurtigt.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte mic etc.? Jeg skriver dansk, og snakker dansk. jeg snakker også engelsk, og lidt tysk. Jeg bruger kun min mic hvis jeg kan men, hvis jeg er nød til at skriver gør jeg det. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden? jeg går i skole til 20 i 4 og nogen gang kl 2. jeg kan også godt komme ind på serveren i weekenden. jeg vil være meget aktiv på server, og kommer også på meget i sommerferie fordi jeg ikke skal så meget i ferien.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide? Jeg har også et job, men det tag kun 40 min så det er ikke et stort problem. jeg ved godt at den er kort, men jeg håber at den er god nok Hilsen Nejki.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.