Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Forventer unban, har ikke noget liv ;) - tom


Hustler

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:49565996

Hvorfor skal du unbannes: Ja hej tom her, jeg i dag klokken godt efter skole tid - blev banned for at tase en person. Jeg sidder dog med mit headset halvt på og en ven ved siden af der javer i mig og siger vi skal skynde os afsted. Jeg får fortalt over radioen at denne person skal tases indtil at min anden politimand får tjekket en person for våben og taget våbene igen. Og ja jeg får så taset denne person et par gange som jeg fik afvide, da sagen var over og alt var som normalt - lukker jeg mit spil ned og tager til fodbold træning. Så jeg vil enlig bare gerne have unban fordi at det var somsagt ikke rigtig min skyld, jeg er lige kommet på, får afvide jeg skal tase personen og efter jeg logger ved jeg jo intet. havde ingen muligheder for at forklar hvad der skete og hvad jeg fik afvide!

Forsat en fantastisk aften med god mad, jeg skal ha rugbrød fordi jeg er på kontanthjælp. 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:49565996

Grund: Tazer folk uden grund, flere gange - Tag dig sammen - LTAP

Navn: Tom

AdminID: STEAM_0:0:59396358 - Rasmusss [moderator]

Unban: 11-05-19 15:12

Banned: 10-05-19 15:12


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.