Hop til indhold
Stavox

Leder efter en god base ;)


Olivers Lan

Recommended Posts

Hej, jeg er på udkig efter en fed base som der er meget raid sikker, helst hvor der kan være 1-4 personer jeg går efter en base til evocity. Da jeg ikke er den bedste til at bygge håber i har en base 😉

Prisen finder vi bare ud af 😉

MVH Oliver

Link til kommentar
Del på andre sites

Der kommer jo snart ændringer på Evocity, så hvis jeg var dig, ville jeg lige vente lidt, så du kunne være sikker på, at dupen passer i lokationen. Der skulle også snart komme nye bygge regler i forhold til raid, så jeg ville vente med at købe en dupe, hvis jeg var dig. Just saying :)

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Scaled skrev:

Der kommer jo snart ændringer på Evocity, så hvis jeg var dig, ville jeg lige vente lidt, så du kunne være sikker på, at dupen passer i lokationen. Der skulle også snart komme nye bygge regler i forhold til raid, så jeg ville vente med at købe en dupe, hvis jeg var dig. Just saying 🙂

Mange tak jeg vidste ikke at der kommer nye regler og den slags tak for du siger det 😉

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Olivers Lan skrev:

Hej, jeg er på udkig efter en fed base som der er meget raid sikker, helst hvor der kan være 1-4 personer jeg går efter en base til evocity. Da jeg ikke er den bedste til at bygge håber i har en base 😉

Prisen finder vi bare ud af 😉

MVH Oliver

 Er du VIP? Jeg er sikker på jeg har en til dig, men venter dog lige til efter de nye baseregler, så jeg kan lave dem lovlige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.