Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politikontor


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

Godaften.

Nu spiller jeg selv rigtig meget som politibetjent, og syntes nogle gange at det kunne være rart hvis man inde på politistationen kunne lave et af rummene om til et slags kontrolrum. Fx der hvor Rigspolitichefen og indsatslederen kan holde til. 

 

Inde i rummet skulle der være nogle skærme hvor man skal kunne se hvem der er betjente (skærmen skal ikke ligefrem erstatte tabletten, men derimod gøre det nemmere at snakke, det kan godt være stressende at skal skulle snakke samtidig med at man skal tjekke tabletten) 

 

På skærmen skulle man kunne trykke og se hvem der er betjente og fx hvem der er eftersøgt m.m. 

 

-Mr Hunt

 

Kom gerne med Ris/Ros

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Scaled skrev:

Jeg plejer bare at køre ind til siden, og så benytte tabletten - og jeg ville ikke køre til PD.

Forstår jeg også godt - jeg gør det selv, men det kunne være rart for "ledelsen" at kunne have det, tænker også at de får en masse spørgsmål, og har derfor sværere ved at bruge tablettem 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Mr Hunt skrev:

Forstår jeg også godt - jeg gør det selv, men det kunne være rart for "ledelsen" at kunne have det, tænker også at de får en masse spørgsmål, og har derfor sværere ved at bruge tablettem 😉

Man får en del spørgsmål som rigspolitichef, men det stopper mig ikke fra at kigge på tabletten. Jeg ville heller ikke sidde i PD, og ligesom overvåge mine betjente via statistikkerne hele tiden - så hellere køre rundt, og så kan jeg tjekke tabletten en gang imellem.

 

Det er vel et fint forslag - men jeg tror ikke rummet ville blive brugt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du er heldig kan det måske være at denne ide kommer med på det nye map  ik slå mig ihjel hvis ikke det gør...

Tror bare ikke det gør nu hvor Evo skal have lidt ændringer, men det kunne måske godt ske på Rockford.

Ellers super fed ide

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Bob Johnson skrev:

Hvis du er heldig kan det måske være at denne ide kommer med på det nye map  ik slå mig ihjel hvis ikke det gør...

Tror bare ikke det gør nu hvor Evo skal have lidt ændringer, men det kunne måske godt ske på Rockford.

Ellers super fed ide

Tak - kunne være fedt 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kommer lige for at gøre det helt klart.

Jeg skrev lidt frem og tilbage med jimboe da der er en glitch så man bevidst kan despawn ens bil. Efter at have skrevet med mig opfattede jeg det som at alle eller i hvert fald de fleste der nu er på Evocity.  Jeg er også en der ser meget frem til det nye map og fixes på det der ikke burde være en ting. 

Håber det hjalp.

 

-Kaistar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor kunne man ikke bare udnævne en person som skulle tjekker KR for andre betjente? Det behøver ikke at være indsats lederen og rigspolitichefen der skulle sidde der, da de 2 roller er vigtige. Så hvis man overhovedet skulle have et kontor med sådan noget så skulle det ikke være ledelsen der tjekkede det, så skulle det være en slags politi assistent.

 

Ved ikke helt med det der rum for man kan jo bare hvis man ville tjekke biler i KR, så kan man jo bare højre-klikke på biler og Checke derfra. Men ellers der det vel et fint forslag tænker jeg.

 

Som sagt så hvis det skulle kom frem så burde det være en Politi assistent og ikke ledelsen.

 

MVH. Heimer ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.